PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak dlugo szukaliscie pracy w W-awie

  • 1. Data: 2005-08-26 20:33:31
    Temat: Re: Jak dlugo szukaliscie pracy w W-awie
    Od: lynx <s...@g...com>

    Dnia 27-08-2005 o 12:54:20 Sebastian <o...@o...pl> napisał:

    > Mam pytanie jak dlugo szukaliscie pracy w Warszawie,

    [ciach]

    mozna od 5 min do końca życia

    --
    lynx

  • 2. Data: 2005-08-27 10:54:20
    Temat: Jak dlugo szukaliscie pracy w W-awie
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Mam pytanie jak dlugo szukaliscie pracy w Warszawie, wiem ze to pytanie
    moze i dziwne bo malo konkretne ale zastanawiam sie czy latwo bedzie mi
    ja tam znalezc i czy w miare szybko! Inna kwestia jest to czy warto
    przegladac i aplikowac w np. hrk.pl jobpilot.pl itp czy lepiej
    bezposrednio wyszukiwac ogloszenia firm i wysylac CV i LM. Pozdrawiam
    wszystkich cierpiacych za lepsze jutro w zatrudnieniu !

  • 3. Data: 2005-08-27 14:24:32
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Kolega 3 miesiace, ja jeden dzien.

  • 4. Data: 2005-08-27 20:40:12
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Fri, 26 Aug 2005 22:33:31 +0200 lynx <s...@g...com> wrote:

    > [ciach]
    >
    > mozna od 5 min do końca życia

    można krócej.

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x0000003E

  • 5. Data: 2005-08-28 05:50:41
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Sebastian <o...@o...pl> wrote in news:depgo2$294$1@news.onet.pl:

    > Inna kwestia jest to czy warto
    > przegladac i aplikowac w np. hrk.pl jobpilot.pl itp czy lepiej
    > bezposrednio wyszukiwac ogloszenia firm i wysylac CV i LM.

    Skup sie na tej drugiej metodzie jako bardziej skutecznej, ale zgodnie z
    prawem prawdopodobienstwa powinienes wykorzystac wszystkie mozliwosci -
    porejestruj sie wiec w we wszystkich wiekszych bazach. Dodatkowo atakuj
    firmy nie oglaszajace sie w ogole ...no i networking !

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 6. Data: 2005-08-28 07:54:29
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Użytkownik Wojciech Skrzypinski napisał:

> [...]
    > porejestruj sie wiec w we wszystkich wiekszych bazach. Dodatkowo atakuj
    > firmy nie oglaszajace sie w ogole ...no i networking !

    Rzeczywiście kolega Wojtek ma rację. Jeśli masz nieco wolnego czasu, a
    podejrzewam , że masz to po pierwsze porejestruj się w agencjach
    pośrednictwa pracy ( poniedziałkowa Gazeta Wyborcza - dokładnie środek
    wydania :) - jest tam lista wyspecjalizowanych agencji ).

    Sporo ciekawych ofert znajdziesz w każdym w/w wydaniu GW, jednak musisz
    sobie zdawać sprawę jak wiele osób jest w podobnej sytuacji do Ciebie
    więc nie spodziewaj się od razu zmasowanego ataku na Twój telefon i
    email ze strony ogłaszających się pracodawców:) Najważniejsze,abyś
    regularnie wysyłał swoje aplikacje , nie poddając się :)

    Ponadto przejrzyj witryny firm , które są Tobie znane lub, w których
    chciałbyś potencjalnie pracować. Znakomita wiekszość ma na swoich
    stronach informacje dot. ofert pracy lub sposobu wysyłania CV. Nie bój
    się wysyłać CV pocztą :) - mnóstwo leniwców może tego nie robić więc
    wzrosną Twoje szanse:)

    Także dużo wytrwałości i konsekwencji a po pewnym czasie na pewno się
    uda i jeszcze będą Cię bolały nóżki od śmigania na różne interview:)

    Ja pierwszą pracę w Warszawie szukałem ok. 3 tygodni, później szło
    gładko gdyż przechodziłem do firm z tej samej branży. Ostatnio jednak
    zapragnąłem się przebranżowić i znalezienie pracy zajęło mi 3 miesiące
    więc łatwo nie jest.

    Powodzenia
    Konrad

  • 7. Data: 2005-08-28 09:29:01
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

> [...]
    > pośrednictwa pracy ( poniedziałkowa Gazeta Wyborcza - dokładnie środek
    > wydania :) - jest tam lista wyspecjalizowanych agencji ).

    Tak wlasnie robie mam ich cala liste ... straszne to meczace ! ;-)

    Najważniejsze,abyś
    > regularnie wysyłał swoje aplikacje , nie poddając się :)

    To tez robie szkoda ze nikt mi nie placi za siedzenie przy kompie i
    wyszukiwanie informacji + wysylanie LM I CV ;-)

    > Także dużo wytrwałości i konsekwencji a po pewnym czasie na pewno się
    > uda i jeszcze będą Cię bolały nóżki od śmigania na różne interview:)

    > więc łatwo nie jest.

    Dzieki serdeczne ! Pozdrawiam ;-)

  • 8. Data: 2005-08-29 18:17:44
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 27 Aug 2005 12:54:20 +0200, Sebastian
    <o...@o...pl> zakodował:

    >Mam pytanie jak dlugo szukaliscie pracy w Warszawie, wiem ze to pytanie

    Moje warszawskie poszukiwania (licząc od momentu kiedy zacząłem szukać
    do pierwszego dnia nowej pracy):
    1. 3 miesiące
    2. 2 miesiące
    3. 1 tydzień
    4. 8 miesięcy
    5. 10 miesięcy

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded