PracaGrupypl.praca.dyskusje › tesco anglia rekrutacja

  • 1. Data: 2005-08-26 15:52:53
    Temat: tesco anglia rekrutacja
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    czy ktos moze mi powiedziec jak wyglada rekrutacja do tesco w angli?
    jestem zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna do krakowa - od 2,5 roku mam
    prace i do tej pory nie rozgladalem sie za niczym innym wiec wypadlem z
    tematu...

    pozdr.
    max

  • 2. Data: 2005-08-26 16:04:04
    Temat: Re: tesco anglia rekrutacja
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Użytkownik max20001 napisał:
> [...]
    > jestem zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna do krakowa - od 2,5 roku mam
    > prace i do tej pory nie rozgladalem sie za niczym innym wiec wypadlem z

    Hej

    mnie też zaporoszono ale znalazłem pracę na miejscu i jednak dam sobie
    spokoj. Generalnie z tego co mi mówili to warunki są średnio extra ( o
    ile to stanowisko dot. pracy fizycznej : )

    Napisz jak udała się rozmowa,

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 3. Data: 2005-08-29 07:30:10
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "max20001" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna do krakowa - od 2,5 roku mam
    > prace i do tej pory nie rozgladalem sie za niczym innym wiec wypadlem z

    Wiem jak wygląda w Katowicach, tzn. jak to wygląda już na końcowym etapie w
    Londynie. Testy umiejętności w miejscu pracy, zależnie od stanowiska. Np.
    magazynier dostaje rozpiskę, jakich towarów nie można łączyć ze sobą w
    jednym opakowaniu, gdzie je znajdzie w magazynie etc. Dostaje też listę -
    ile czego ma gdzie przewieźć i w jaki sposób. A potem czas start i tik tak
    tik tak mierzy mu się czas i sprawdza ilość popełnionych błędów (np. w
    jednej siatce proszkowata papka dla bobasów i kret do przetykania zlewów).

    pozdr.
    m.