PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 wady

  • 31. Data: 2003-05-30 11:52:10
    Temat: Re: 3 wady
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Uważam się za inteligentnego i dlatego wogóle nie przyjąłbym do pracy
    człowieka, który ma chociaz
    > jedną z powyższych wad i traktuje je jak dopust boży, czyli wszyscy inni
    muszą sobie z nimi
    > poradzić.

    Szkoda ze bedac inteligentnym nie widzisz obu stron medalu.
    Kazda wada jest tez zaleta nie mozna pogodzic wszystkich cech

    Nie mozna byc jednoczesnie bardzo milym przez telefon i budzacym strach
    Glosu nie zmienisz ale na windykatora jak znalazl

    Skupiasz sie i nie masz podzielnej uwagi
    To znaczy ze sumiennie pracujesz Niektorzy potrafia sluchac (gumowe ucho) i
    nie moga sie skupic
    itd itp

    Ja tam wole szczerosc Przecie i tak ludzie sie zorientuja jakie masz wady bo
    przeciez nie jestes cyborgim

  • 32. Data: 2003-05-30 21:52:35
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ja tam wole szczerosc Przecie i tak ludzie sie zorientuja jakie masz wady bo
    > przeciez nie jestes cyborgim

    Nie zawsze - sprawny manipulator potrafi temu zapobiec.
    Zfrustrowany alkoholik, notoryczny kłamca, oszust i krętacz może być
    osobą godną szacunku i cieszącą się poważaniem - np. prezesem spółki
    giełdowej albo posłem na sejm.

    Pzdr: Dogbert

  • 33. Data: 2003-06-02 10:33:55
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zfrustrowany alkoholik, notoryczny kłamca, oszust i krętacz może być
    > osobą godną szacunku i cieszącą się poważaniem - np. prezesem spółki

    Ale moze tez byc na odwrot - znam alkocholika ktoremu bez wahania
    powierzylbym zrobienie projektu duzej sieci wanowskiej. Jest specem w swojej
    klasie, a ze nigdy nie jest trzezwy? No..podobno w robocie jest:)))
    pozdr
    /p