PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 dni dla rodzacej?

  • 1. Data: 2005-02-18 14:33:48
    Temat: 2 dni dla rodzacej?
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Czy kobiecie z okazji urodzin dziecka naleza sie 2 dni urlopu
    okolicznosciowego czy tylko ojcu? Kobieta korzysta i tak z urlopu
    macierzynskiego.

  • 2. Data: 2005-02-19 00:01:58
    Temat: Re: 2 dni dla rodzacej?
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Adam, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > Czy kobiecie z okazji urodzin dziecka naleza sie 2 dni urlopu
    > okolicznosciowego czy tylko ojcu? Kobieta korzysta i tak z urlopu
    > macierzynskiego.

    Czy to aby nie przesada? Znaczy taka, która nie korzysta, dzisiaj ma
    wolne bo rodzi, jutro odpoczywa, a potem siup do roboty??

    Wiem, wiem, nie powinnam sie wypowiadać, jeśli się nie znam, ale jeśli
    taki przepis jest, to chyba jakiś idiota go wstawił!

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2005-02-19 01:28:19
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Sat, 19 Feb 2005 01:01:58 +0100, Mo napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiem, wiem, nie powinnam sie wypowiadać, jeśli się nie znam, ale jeśli
    > taki przepis jest, to chyba jakiś idiota go wstawił!

    Ten przepis jest dla ojca dziecka!

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 4. Data: 2005-02-19 07:40:12
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 19.02.2005 Mo <l...@g...nie-smiec> napisał/a:
    > Wiem, wiem, nie powinnam sie wypowiadać, jeśli się nie znam, ale jeśli
    > taki przepis jest, to chyba jakiś idiota go wstawił!

    A czy byloby to coś nowego? Pokaż mi przepisy, obowiązujące obecnie,
    których nie wstawił idiota...
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org Choroby kotów @ http://frymus.waw.pl
    w jezyku dziewczyn "dupa" oznacza faceta który jest ładny na twarzy

  • 5. Data: 2005-02-19 21:43:38
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Pawel Kender Maczewski, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > A czy byloby to coś nowego? Pokaż mi przepisy, obowiązujące obecnie,
    > których nie wstawił idiota...

    LOL. No w sumie racja, o większości chyba da się coś podobnego powiedzieć!

    Pozdrawiam
    M.

  • 6. Data: 2005-02-19 22:08:13
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    >
    > Wiem, wiem, nie powinnam sie wypowiadać, jeśli się nie znam, ale jeśli
    > taki przepis jest, to chyba jakiś idiota go wstawił!

    Chodzi mi o to czy kobieta moze dostac 2 dni okolicznosciowego +
    macierzynski? Czy w przepisach jest wyraznie wskazane ze 2 dni
    okolicznosciowego sa tylko dla ojca?

  • 7. Data: 2005-02-19 22:22:56
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Adam <f...@f...onet.pl>
    wystukał[a]:
    > Chodzi mi o to czy kobieta moze dostac 2 dni okolicznosciowego +
    > macierzynski? Czy w przepisach jest wyraznie wskazane ze 2 dni
    > okolicznosciowego sa tylko dla ojca?

    hm.. tylko kiedy miałaby te dwa dni wykorzystać. W przepisach jest że
    musiałoby mieć to związek z urodzeniem się dziecka, np. bezposrednio w
    dniu porodu, i po nim. A nie miesiąc, dwa. Od chwili porodu to
    przysługuje macierzyński chyba (tutaj domyslam sie bardziej, bo jeszcze
    nie miałam podobnego 'przypadku').
    Ale ktoś kto nie skorzystał z prawa tych 2 dni, nie może sobie ich
    'odebrać' za miesiąc (chyba że idzie np. dziecko w urzędzie
    zarejestrować).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --