PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilki chorobowe powyzej 33 dni na przelomie dwoch lat

  • 1. Data: 2005-02-18 13:26:22
    Temat: zasilki chorobowe powyzej 33 dni na przelomie dwoch lat
    Od: "magda" <m...@o...pl>

    czesc,zaczelam chorowac w listopadzie 2004 i ciagne zwolnienie w styczniu 2005,
    kto zaplaci mi za zwolnienie za styczen, zus czy zaklad pracy?

  • 2. Data: 2005-02-18 13:54:01
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [magda] - 2005-02-18 14:26:

    > czesc,zaczelam chorowac w listopadzie 2004 i ciagne zwolnienie w styczniu 2005,
    > kto zaplaci mi za zwolnienie za styczen, zus czy zaklad pracy?

    To zależy.
    Jeśli zdążyłaś przejść w ubiegłym roku na zasiłek to w tym dalej płaci
    ZUS, jeśli brałaś do końca roku wynagrodzenie chorobowe to od 1.01.
    licznik sie zresetował i do 2.02 płaci pracodawca.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::