PracaGrupypl.praca.dyskusje › ProSystem SA z Wrocławia

  • 1. Data: 2005-02-18 11:28:00
    Temat: ProSystem SA z Wrocławia
    Od: "ShuuGo" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam grupowiczów!

    Czy ktoś z grupowiczów wie coś na temat firmy ProSystem SA z Wrocławia. Na
    www.praca.pl znalazłem ogłoszenia o wolnych miejscach w tej firmie.
    Co z wynagrodzeniem, i ogolnie o firmie, ludziach itp.

    z góry dzieki
    michał

    konto ShuuGo na http://www.gazeta.pl
    (wytnij niepotrzebne smieci)

  • 2. Data: 2005-02-18 11:32:09
    Temat: Re: ProSystem SA z Wrocławia
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@g...pl>

    ShuuGo <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z grupowiczów wie coś na temat firmy ProSystem SA z Wrocławia. Na
    > www.praca.pl znalazłem ogłoszenia o wolnych miejscach w tej firmie.
    > Co z wynagrodzeniem, i ogolnie o firmie, ludziach itp.

    Omijaj szerokim lukiem, wiecej ewentualnie na priv bo jeszcze cos sobie do
    tego dopisza i po sadach beda chcieli ciagac (to taka firma).

  • 3. Data: 2005-02-18 11:59:53
    Od: "ShuuGo" <s...@g...pl>

    Tomasz Onyszko <g...@g...pl> napisał(a):

    > Omijaj szerokim lukiem, wiecej ewentualnie na priv bo jeszcze cos sobie do
    > tego dopisza i po sadach beda chcieli ciagac (to taka firma).

    W taki mrazie jesteś/byłeś pracownikiem tej firmy?
    Strona domowa tej firmy wyglada OK. Trochę przesłodzona, ale robi dobre
    wrażenie. Tylko jakoś nie widze wersji angielskiej - dziwne.
    Klientow maja (lub mieli) dość poważnych.
    www.prosystem.pl -> zaufali nam..
    Jesli jest to firma SA, czyli są na giełdzie. Ile zatrudniają pracowników,
    jak z zapleczem socjalnym? Mozesz coś więcej napisać?

    z góry dzięki
    michał

  • 4. Data: 2005-02-18 12:04:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    ShuuGo wrote:

    > Jesli jest to firma SA, czyli są na giełdzie.

    Dla uściślenia: znakomita większość SA w Polsce nie jest wcale na
    giełdzie

  • 5. Data: 2005-02-18 13:17:01
    Od: Express <e...@s...org>

    ShuuGo wrote:

    > Jesli jest to firma SA, czyli są na giełdzie.

    Błędny wniosek. Akcje spółki akcyjnej nie muszą być w publicznym obrocie
    (czyli na giełdzie).

    --
    Michał "Express" Sadowski
    http://krowa.org/?art=onas&ik=9

  • 6. Data: 2005-02-18 18:56:54
    Od: Marek Janik <z...@N...net.pl>

    > Klientow maja (lub mieli) dość poważnych.
    > www.prosystem.pl -> zaufali nam..

    Wystarczy takiej firmie sprzedac kabelek i juz mozna ich wpisac. No bo w
    koncu zaufali i kupili kabelek.

    > Jesli jest to firma SA, czyli są na giełdzie. Ile zatrudniają pracowników,
    > jak z zapleczem socjalnym? Mozesz coś więcej napisać?

    Pracowalem w tej firmie daaawno temu ale z tego co wiem to nieduzo sie
    zmienilo. Zaplecza socjalnego brak a za moich czasow na umowie mialem
    minimum socjalne a reszta pod stolem platna roznie w zaleznosci ...
    wlasciciele mieli standardowa gadke "fakturki nie zeszly"

    Ogolnie omijaj szerokim lukiem chyba ze naprawde jestes zdesperowany/nie
    masz pracy lub masz ciagotki masochistyczne. Jedyna opcja jaka widze
    zeby sie tam zatrudnic to po to zeby nauczyc i odejsc - taka forma
    inwestycji polaczona z samobiczowaniem. Dodatkowo nalezy byc czujnym jak
    surykatka czytac 20 razy co daja do podpisywania a najlepiej nic nie
    podpisywac.
    Pozdr