PracaGrupypl.praca.dyskusje10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!! › Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
  • Data: 2005-05-14 17:33:33
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to sobota, 14 maja 2005 19:29, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Przepraszam. Celowo zostawiam calosc.
    > NA CO REAGUJEMY?... Oferty pracy? :) Nie rozsmieszaj mnie :)

    No nie wiem, dlatego pytam. Pani Dorota daje ofertę pracy, a wyzywa się ją
    tutaj. Chcę poznać powody. Czy pani Dorota czymś się naraziła?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)