PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Date: 02 Dec 2002 00:12:17 -0800

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> writes:

    > Postanowiłem sprawdzić wasza teorie, zamieściłem w 24 najpopularniejszych
    > serwisach internetowych ogłoszenie o podobnej treści w dziale "poszukuje
    > pracy" na stanowisko, na które aby się dostać raczej niezbędne są
    > znajomości. (dodam, iż mam w tym zawodzie praktykę).
    > Czy dostanę w ten sposób pracę? Pewne jest raczej, iż nie, ba nawet gotów

    to zalezy od tego, jakie masz CV.

    gdybym go przeczytala, moglabym ci mniej-wiecej powiedziec, czy
    zostanie zaakceptowane przez rekrutera (zwyklle pierwszy etap
    rekrutacji to pracownik hr ktory kieruje sie dosc jasnymi wytycznymi)
    czy bedzie odrzucone.

    sam fakt dania ogloszenia do prasy moze nic nie znaczyc, bo ludzie
    miewaja naprawde ZLE napisane CV.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net