PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...

  • 81. Data: 2004-10-13 08:04:18
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <opsfrxuneq4iukdk@krzysztofc> krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    writes:
    >From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    >Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    >Date: Tue, 12 Oct 2004 22:29:01 +0200

    >W zaproszeniu na rozmowe to przeszkadza mi glownie to, ze data moich =
    >studiow jest przyblizona do daty narodzin konkurentow do stanowis.

    Podejzewam, ze w mojej sytuacji jest podobnie ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 82. Data: 2004-10-13 08:15:54
    Od: "User" <i...@v...pl>

    > Kobieta programista??:) Dobre pieniadze... zazdroszcze!:)

    Moze wlasnie dlatego, ze kobieta?

    :)

    User

  • 83. Data: 2004-10-13 08:56:14
    Od: "Gosia" <M...@p...onet.pl>

    Użytkownik "User" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Moze wlasnie dlatego, ze kobieta?
    >
    > :)
    Co sie tak dziwicie? Ja tez pracowalam w tym zawodzie:)
    Pozdrawiam Gosia

  • 84. Data: 2004-10-13 10:00:26
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > To była (z mojej strony) aluzja do tego, że pytający też
    > czasem nie orientuje się dokładnie w temacie ;>
    Bardzo zly wniosek i nietrafna aluzja.
    Wiesz, pytanie nie musi miec jednej poprawnej odpowiedzi.
    W tym pytaniu ukryte bylo wiecej problemow, niz widac to "golym okiem"
    (przedpisca to wychwycil, ale zle zinterpretowal).
    Ciekawe dlaczego tutaj panuje takie powszechne przekonanie, ze
    wszyscy rekrutujacy to niedouczeni idioci?

    PiotrG

  • 85. Data: 2004-10-13 10:08:02
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > nikogo nie oceniam, stwierdzam fakt niezbity i potwoerdzony przykladami.
    A oczywiscie odstepstwa od tego faktu potwiedzaja go?
    Wiesz, poplacz sie - moze Ci ulzy.
    Baba (nie ujmujac nic Kobietom).

    PiotrG

  • 86. Data: 2004-10-13 10:13:24
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > denerwujesz mnie gościu
    > nic o mnie nie wiesz i nie masz prawa mnie oceniać !
    On Ci nie ocenial - on tylko zapytal, skad wiesz, czy jestes dobry.
    Denerwujesz mnie gosciu.

    PiotrG

  • 87. Data: 2004-10-13 10:23:13
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    ja bym powiedziala inaczej : wiele ofert jest po prostu dziwnych,
    niepowaznych.. jak wytlumaczysz to ze wysylajac regularnie cv od okolo
    roku kiedy to skonczylam studia jak na razie zaproszono mnie tylko na
    4 rozmowy.. i to we wszystkich przypadkach okazywalo sie ze byla to
    zakamuflowana forma przedstawicielstwa handlowego ;)
    zreszta jak przegladam wszystkie serwisy co tydzien to naprawde
    baaardzo rzadko pojawia sie cos nowego.. dominuja wciaz te same oferty
    pracy (woj. dolnoslaskie)

    moje wyksztalcenie? Akademia Ekonomiczna: zarzadzanie produkcja,
    znajomosc systemow zarzadzania jakoscia, i zagadnien chrony
    srodowiska, dodatkowe szkolenie z pozyskiwania funduszy eur, obecnie
    studia fotograficzne, zdolnosci manualne, internet, grafika komp, ang,
    wloski, rosyjski, prawo jazdy..ale brak doswiadczenia!!! poza praktyka
    dyplomowa i jedna umowa zleceniem w czasie studiow!! (no jeszcze przez
    jakis czas bawilam sie w Avon i dorywczo malowalam ozdoby swiateczne
    na zachod)

    powiem tak.. sposrod moich znajomych naprawde wyjatkami sa osoby ktore
    zdobyly dobra prace (podkreslam dobra, stala prace) z
    przypadku/rekrutacji.. reszta przez rodzine itp..

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 88. Data: 2004-10-13 10:27:02
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >A zdradzisz, przed kim trzeba miec ten dupochron?

    np:
    dajmy na to japonska firma :), maja na oku specjaliste ze swojego
    kraju.. aby go zatrudnic musza udowodnic ze nie znalezli odpowiedniej
    osoby w kraju.. wieszaja wiec ogloszenie z wymaganym jez. jap, bieglym
    ang oraz okreslona specjalizacja: a wiec oferte skrojona dokladnie na
    miare tego specjalisty.. w etapie rekrutacji udowadniaja ze w polsce
    takiego goscia nie znalezli.. wiec wtedy moga spokojnie przystapic do
    zalatwiania spraw z jego sciagnieciem do polski :)

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 89. Data: 2004-10-13 10:32:27
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > takiego goscia nie znalezli.. wiec wtedy moga spokojnie przystapic do
    > zalatwiania spraw z jego sciagnieciem do polski :)
    Rozumiem, ze nie jest to w/g Ciebie argument, ze zawsze tak jest?
    Ja nie mowilem, ze nigdy tak nie ma - chodzilo o to, ze IMHO jest
    to zjawisko marginalne.

    PiotrG

  • 90. Data: 2004-10-13 11:01:43
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>