PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...

  • 161. Data: 2004-10-18 07:28:47
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: "kazoo" <...@...pl>

    > Ja swojej przyszlosci nie wiazalam z informatyka. Rozpoczelam studia na
    > psychologii. Tylko wielki zbieg okolicznosci zadecydowal o tym, ze obecnie
    > pracuje w zawodzie i mam w tym kierunku ukonczone studia wyzsze. I koncze
    > psychologie - hobbystycznie. I pewnie niewiele osob uwierzy, ze w liceum,
    > mnie przekopywali z klasy do klasy na matematyce, bo nie wypadalo mnie
    > zostawic na nastepny rok. A na studiach pisalam prace dyplomowa wlasnie
    > matematyczna :).

    No to gratuluje! Oczywiscie moj lek przed kobieta-programista bierze sie z
    kompleksow i z obawy, ze kobieta moze mnie pobic;)
    Na tej samej zasadzie np. nie chcialbym miec szefa kobiete:)

    pozdrawiam.kazoo

  • 162. Data: 2004-10-18 19:41:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004 21:09:32 +0200, tuvok <t...@g...pl> wrote:

    >Czy
    >wy wszyscy kiedykolwiek szukaliście pracy dlużej niż przez miesiąć ???
    Ja szukalem 3 tygodnie, jeszcze przed skonczeniem dotychczasowej
    pracy. Wyslalem 10 ofert. Dostalem propozycje 2 rozmow i po tych 2
    rozmowach 2 propozycje pracy (bez znajomosci itp). Jedna z nich
    odrzucilem bo na 2 fronty bym nie pociagnal :D

    >Bez znajomości nie osiągnie
    >sięnic
    Sprzeciw

    >- ja jestem calkiem dobry w swojej branży mam doświadczenie,
    >przektykę, osiągnięcia ale pracy nie mam - bo nie mam znajomości.
    [...]
    >skontaktuje... - qrwa!!! - samochód do pracy jako administrator?
    administrator czego? bo jesli mowisz o branzy IT to kiepsko Cie widze
    bez umiejetnosci ciecia cytatow :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!