PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Date: Wed, 13 Oct 2004 12:00:26 +0200

    > To była (z mojej strony) aluzja do tego, że pytający też
    > czasem nie orientuje się dokładnie w temacie ;>
    Bardzo zly wniosek i nietrafna aluzja.
    Wiesz, pytanie nie musi miec jednej poprawnej odpowiedzi.
    W tym pytaniu ukryte bylo wiecej problemow, niz widac to "golym okiem"
    (przedpisca to wychwycil, ale zle zinterpretowal).
    Ciekawe dlaczego tutaj panuje takie powszechne przekonanie, ze
    wszyscy rekrutujacy to niedouczeni idioci?

    PiotrG