PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o pracę

  • 1. Data: 2004-10-07 17:30:01
    Temat: wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie: czy w przypadku zawarcia umowy o pracę na czas określony może
    nie być w umowie przewidzianego okresu wypowiedzenia i wówczas takiej umowy
    _nie_ _można_ rozwiązać przed upływem czasu określonego w umowie?
    Jak ma się wówczas kwestia płacy: czy np. jeśli pracodawca chce mi zmienić
    warunki płacowe, musi wydać aneks do umowy? Co jeśli ja się nie zgodzę na tę
    zmianę (np. na zmniejszenie pensji, lub np zmniejszenie podstawy a
    podwyższenie premii)? Co w przypadku przeciwnym: dajmy na to, umowa zawarta na
    3 lata, jest inflacja itp i za 2 lata pieniądze, które mam na umowie mogą być
    już niewiele warte ;-) Czy wówczas jest jakaś metoda wypowiedzenia takiego
    stosunku pracy (podkreślam: jeśli na umowie _nic_ o tym nie ma, a KP jak
    widziałem przewiduje określone okresy wypowiedzenia dla umów na czas
    nieokreślony i na okres próbny jedynie)?

    pozdrawiam,
    --
    Kender
    Wow. Menu.