PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca wdomu

  • 1. Data: 2004-10-07 17:11:53
    Temat: Praca wdomu
    Od: "Anna" <d...@n...pl>

    Treść: Nie masz gotówki, brakuje Ci na zakupy, Twoja sytuacja finansowa
    jest kiepska, chcesz to zmienić? Zacznij współprace ze mną. Nie wstając od

    komputera, nie wychodząc z domu, nie chodząc po ludziach, pracując tyle ile

    chcesz, możesz sporo zarobi. Wystarczy ze napiszesz do mnie meila z

    tytułem "proszę o więcej informacji". Prześlę Ci je, a zobaczysz jakie to
    proste.. Czekam na Ciebie.

  • 2. Data: 2004-10-07 18:46:23
    Temat: Re: Praca wdomu
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Anna" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > chcesz, możesz sporo zarobi. Wystarczy ze napiszesz do mnie meila z
    >
    > tytułem "proszę o więcej informacji". Prześlę Ci je, a zobaczysz jakie to

    To jest takie proste;)
    Taką otrzymałem odpowiedź!

    "Cześć!
    Przesyłam załącznik, w którym znajdziesz wszystkie
    potrzebne informacje oraz wskazówki. W razie dodatkowych pytań,
    proszę o kontakt, postaram się odpowiedzieć! Na początku trzeba
    wyłożyć 20zł ale pieniążki szybko się zwracają. W moim przypadku
    był to tydzień, teraz już tylko zarabiam! Ten system naprawdę
    działa. Zapraszam. Pozdrawiam,

    Ania"

    To juz przerabialiśmy.

    Michał

  • 3. Data: 2004-10-07 18:52:53
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 20:46:23 +0200, Mecenas <m...@p...pl> napisał:

    > W moim przypadku
    > był to tydzień, teraz już tylko zarabiam! Ten system naprawdę
> [...]

    A czy byl juz lancuszek sw. Antoniego emailowo ?
    " Masz liste kont osob, na kazde poslij po 5 zl, dopisz swoje konto do
    listy i wyslij do 10-u znajomych. Leszek Miller dostal , nie wplacil i9
    nie rozeslal i przestal byc premierem"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-10-07 18:55:35
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Czytam często takie ogłoszenia tylko w celach zawodowych. Otrzymuję różne
    informacje, poczynając od takich łańcuszków po zestawy w języku nagielskim
    lub nawet z rekomendacją fachowców z USA.
    Miło to się czyta i tylko zadaję sobie pytanie? Ilu ludzi sie na to nabiera?
    Lekarstwa na to nie widzę bo głupich nie sieją, sami się rodzą.
    Na grupach jedynym sposobem na takie ogłoszenia jest brak reakcji, czyli
    metoda naturalnego wymacia takich ofert.

    Pozdrawiam wszystkich.

    Michał