PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...

  • 71. Data: 2004-10-12 19:24:53
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 21:16:00 +0200, kazoo <k...@k...pl> napisał:

    > Z takim CV (tzn. doswiadczeniem) powinno byc latwo znalezc prace...
    >
    > pozdrawiam.kazoo

    Tez tak myslalem dwa lata temu. Teraz przymierzam sie do rezerwacji lotu
    airpolonia, poki jeszcze mam debet na sfinasowanie biletu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 72. Data: 2004-10-12 19:43:11
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    > Z takim CV (tzn. doswiadczeniem) powinno byc latwo znalezc prace...

    Witam,
    IMHO doswiadczenie w CV ok, ale musisz popracowac nad jego sprzedaniem.
    Szczerze mowiac nie przebrnalem przez calosc. Dla mnie bylo to zbyt
    monotonne.
    Wrzuc tam to co najwazniejsze, nie rozpisuj kazdej pracy tak szczegolowo.

    Oprocz tego dorze byloby gdyby pojawily sie tam jakies inne informacje niz
    typowo zawodowe, zeby pracodawca wiedzial ze masz zainteresowania, ze robisz
    cos, jestes aktywny.

    Pozdr.
    Lukasz

  • 73. Data: 2004-10-12 20:04:08
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 21:43:11 +0200, Luke [Wroc]
    <s...@u...skrzynka.net> napisał:

    > Witam,
    > IMHO doswiadczenie w CV ok, ale musisz popracowac nad jego sprzedaniem.
    > Szczerze mowiac nie przebrnalem przez calosc. Dla mnie bylo to zbyt
    > monotonne.

    Taaa...
    Urozmaicilem pod katem przyszlego pracodawcy
    "Beginning with the years of high-school, then academic times and during
    my work times, I was doing all sort of physical job. As a warehouseman and
    store-keeper I was accepting and giving out merchandise, I was also
    carrying and moving products by myself or on hand-carts. Part of my job
    was putting the merchandise on sale shelves, and keeping up storage rooms
    in order and tidiness.
    While studying at the Agricultural Academy, I was working as a rust
    remover and painter in the Shipyard of Szczecin. I was cleaning and
    painting ships.
    While working in the SELFA factory I was galvanizing technical elements.
    I also used to be a warehouseman, I was responsible for cleaning; I worked
    at a butcher?s and at a grocery shop.
    During the Academy times, I was serving my apprenticeship in cow-barns,
    sheep-folds, hogs and pigsties, chicken-farms and taking care of horses in
    horse-riding club.
    I believe I am well trained for physical job."

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 74. Data: 2004-10-12 20:17:56
    Od: Acid <v...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

> [...]
    > in horse-riding club.
    > I believe I am well trained for physical job."

    Hehe, niezłe :) Powiem więcej, jeśli chodzi o formę, napisane jest
    lepiej od tego "poważnego" CV - mówię poważnie. Ja na Twoim miejscu
    przeredagował bym je całkowicie. Przy obecnym poziomie bezrobocia, wbrew
    pozorom, to może być różnica jak między: być zaproszonym na rozmowę i
    nie być.

    Pozdr.
    Acid

  • 75. Data: 2004-10-12 20:27:45
    Od: Acid <v...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > W zaproszeniu na rozmowe to przeszkadza mi glownie to, ze data moich
    > studiow jest przyblizona do daty narodzin konkurentow do stanowis.

    Więc przedstaw to tak, żeby wyglądało jak Twój atut a nie wada :D

    Pozdr.
    Acid

  • 76. Data: 2004-10-12 20:29:01
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 77. Data: 2004-10-12 20:41:43
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 22:27:45 +0200, Acid <v...@g...pl> napisał:

    > Więc przedstaw to tak, żeby wyglądało jak Twój atut a nie wada :D

    zamkne temat streszczeniem rozmowy z jednym z pracodawcow, ktory pomylil
    mnie z klientem i dlatego wszedlem do niego z CV.
    Po przejrzeniu gosc stwierdzil, ze wstydzi mi sie nawet proponowac taka
    prace jaka ma (300 oficjalnie+300 pod stolem, praca po 12 godzin
    + wszystkie soboty, kierowanie zespolem magazynierow na wspolnej
    odpowiedzialnosci). Oprocz tego uzupelnil, ze nawet jakbym sie zgodzil
    brac taka prace, to on nie zaryzykuje, bo zdaje sobie sprawe, ze jestem w
    stanie przy moim doswiadczeniu bez problemu za jakis czas wydobyc poprzez
    PIP i sady pracy to, co mi sie nalezy. woli zamiast tego zatrudnic mlodego
    chlopaka, dla ktorego bedzie istotnym atutem, ze do CV wpisze sobie rok
    czy dwa pracy na stanowisku kierowniczym.
    Takie w Szczecinie sa prace.

    EOT

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 78. Data: 2004-10-13 06:56:28
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Po dwoch latach bez pracy - owszem mam.

    Nie bylam nigdy w takiej sytuacji, najdluzej bez pracy 2-3 miesiace, ale i
    wtedy ciagnelam zlecenia... Ale chyba umiem Cie zrozumiec.

    Ciezko stwierdzic, bo tego nie napisales :)

    Kania

  • 79. Data: 2004-10-13 07:00:50
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Gdzie pracujesz?
    >
    > pozdrawiam.kazoo

    Przesluchanie?

    Pracuje w zawodzie wyuczonym (informatyka) na stanowisku programisty, w dobrej
    firmie. Jestem zadowolona. Ogloszenie znalazlam bodajze na serwisie praca.pl
    lub praca.onet.pl (nie pamietam). Okres probny dostalam bez wiekszego wysilku.

    Praca jest i to dobra (widze po firmach, ktore sie miotaja szukajac kogos, kto
    bedzie dobrze pracowal za dobre pieniadze).

    Mialam oferte, tez zgodna z moimi kwalifikacjami. 2500 na reke na okresie
    probnym, pozniej odpowiednio wiecej, wynagrodzenie motywacyjne, bez sztywnych
    widelek. Wszystko na umowe o prace.

    Zrezygnowalam, bo dojazd by mnie zabil (z polnocnego kranca Warszawy na
    poludniowy).

    Podobnych ofert w ciagu ostatnich 30 dni mialam 5. Wystarczylo wyslac info na
    pl.praca.szukana.

    Kania

  • 80. Data: 2004-10-13 07:31:25
    Od: "kazoo" <k...@k...pl>

> [...]
    > poludniowy).
    >
    > Podobnych ofert w ciagu ostatnich 30 dni mialam 5. Wystarczylo wyslac info

    Kobieta programista??:) Dobre pieniadze... zazdroszcze!:)

    over.kazoo