PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACODAWCY TO PADLINA !!!

  • 1. Data: 2002-04-10 08:32:43
    Temat: Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Krzysztof Kosminski wrote:

    > (...)
    > (...)
    > Ja tam marzę o tym, żeby wreszcie w Polsce można było z dnia na dzień
    > wywalić na zbity pysk pracownika, który nie wypełnia obowiązków albo
    > działa na szkodę pracodawcy. Bez ryzykowania późniejszymi procesami.

    Statystycznie biorąc % kiepskich pracowników jest tyle, co kiepskich
    pracodawców. Zwróć jednak uwagę, że działanie na szkodę firmy np. spółki
    jest charakterystyczne dla członka zarządu, nie pracownika. Prawne
    podstawy takiego poglądu sięgają korzeniami KH i dalej, a trudno
    posądzić jego autorów o lewicowe poglądy. Ryba psuje się od głowy.

    > (...)
    > Albo, kiedy w sklepie widząc na półce swoją ulubioną kawę, pytam ile kosztuje, a
    > sprzedawczyni z rozbrajającym uśmiechem odpowiada, ze jej nie ma.
    > (...)

    to pracodawca decyduje, że sprzedawca jest osobą, która służy do
    podawania towaru, nie sprzedawania. Kupując "malucha" nie oczekuj, że
    będzie miał cynkowaną karoserię, klimę i osiągał 100km/h w 7,23 s.

    Kodeks pracy jest tak samo niekorzystny, a może i bardziej dla
    pracownika jak dla pracodawcy.

    Pomyślności w interesach:

    Evil HR Manager

  • 2. Data: 2002-04-10 20:39:23
    Temat: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2002-04-10 21:40:10
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    O Boze to znowu TY!!!

  • 4. Data: 2002-04-10 21:42:50
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@n...credit.cards.offers.web.de>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Musimy walczyć z tymi fircykami wszelkimi sposobami.
    > Te hieny chcą wprowadzić kodeks pracodawcy - PRECZ !!!

    Jak kiedyś dziecino skończysz szkołę i rodzice Cię przestaną
    finansować, to może zmienisz trochę poglądy.

    Ja tam marzę o tym, żeby wreszcie w Polsce można było z dnia na dzień
    wywalić na zbity pysk pracownika, który nie wypełnia obowiązków albo
    działa na szkodę pracodawcy. Bez ryzykowania późniejszymi procesami.

    Może wreszcie zwolniłoby się trochę miejsc pracy, bo ja jak na razie
    dość często stykam się z niekompetencją pracowników różnych firm.
    Czasami aż z podziwu wyjść nie mogę, jak sekretarka na prośbę
    dyrektora, by przyniosła nam kawę lub herbatę odpowiada "A samemu to
    nie łaska tyłka ruszyć?" (międzynarodowy koncern). Albo, kiedy w
    sklepie widząc na półce swoją ulubioną kawę, pytam ile kosztuje, a
    sprzedawczyni z rozbrajającym uśmiechem odpowiada, ze jej nie ma.

    To takie reminescencje tylko z bieżącego tygodnia...

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-04-10 22:00:49
    Temat: Odp: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    widmo rewolucji kraży po Europie,znowuu???
    Użytkownik <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2002-04-10 22:58:32
    Od: avanti <a...@w...pl>

    Krzysztof Kosminski napisał(a):

    > Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    fakt poglady troche nie z tej epoki!!!
    > Jak kiedyś dziecino skończysz szkołę i rodzice Cię przestaną
    > finansować, to może zmienisz trochę poglądy.
    Ja np koncze uczelnie i jestem troche przerazony, tym co sie dzieje na
    rynku pracy

    > Może wreszcie zwolniłoby się trochę miejsc pracy,
    czekam :)

    > dość często stykam się z niekompetencją pracowników różnych firm.
    Raczej nie generalizowalbym problemu, ludzie jednak w dzisiejszych
    czasach boja sie o prace; a takie przypadki to raczej rzadkosc - tak
    mi sie wydaje
    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof

    Pozdrawiam
    Tomasz

    ---
    Dramatyzm naszych czasów polega na tym, że głupota zabrała się za
    myœlenie.
    J. Cocteau

  • 7. Data: 2002-04-10 23:03:28
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@n...credit.cards.offers.web.de>

    Użytkownik "avanti" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja np koncze uczelnie i jestem troche przerazony, tym co sie dzieje
    na
    > rynku pracy

    Bo to jest przerażające.
    Pomieszanie socjalistycznych przepisów pracy z kapitalizmem.

    > czekam :)

    Nie doczekasz się :-(
    Bo jak na razie nic nie wskazuje na możliwosć liberalizacji przepisów.

    > Raczej nie generalizowalbym problemu, ludzie jednak w dzisiejszych
    > czasach boja sie o prace; a takie przypadki to raczej rzadkosc -
    tak
    > mi sie wydaje

    Bać to się i może boją, ale z niekompetencją to ja się spotykam na
    każdym kroku.
    A już najbardziej w Warszawie, zwłaszcza tutejszych sklepach.

    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-04-10 23:23:42
    Od: "Ewka" <m...@p...onet.pl>

    Tak, tak... rozkułaczyć kułaka:-)
    Fabryki - robotnikom
    ziemia - dżdżownicom!!!!

    A tak na serio: Nie uważam, aby należało wszystkich "potępiać w czambuł"
    Każdy jest tylko człowiekiem. Sama znam kilku cudownych pracodawców - ludzi
    absolutnie wspaniałych!!!
    Pozdrawiam
    Ewka
    Ps.
    Jak masz taki problem z pracodawcami, to dlaczego nie założysz sam firmy?
    Nikt wtedy nie będzie Tobą rządził....

  • 9. Data: 2002-04-11 06:03:15
    Od: <y...@p...onet.pl>

    > Jak masz taki problem z pracodawcami, to dlaczego nie założysz sam firmy?
    > Nikt wtedy nie będzie Tobą rządził....

    Znaczącej organizacji nie założyłęm, bo nie znam Leszka Millera, ani innych
    koneksji partyjnych nie posiadam. Nie ukradłem również żadnych pieniędzy ani
    nie wyłudziłem kredytu bankowego. Poza tym zawsze mozna ponarzekać na hieny-
    pracodawców. Niestety, ale za wyjątkiem przedsiębiorstw glogalnych, są to dupki
    bez narzędzi do zarządzania, wizji i koncepcji. Ideałem chyba jest Nokia, która
    z gigantycznego producenta papieru toaletowego lat osiemdziesiątych
    przeistoczyła się w przedsiębiorstwo o największej kapitalizacji w Europie.
    Do tego potrzebna jest WIZJA !!! (nie ta telewizyjna)
    W Polsce to jednak miernoty. I gdyby tych wszystkich "manadżerów" zwolnić i
    wypuścić bez znajopmości na rynek pracy, zdechliby jak PSY !!! Owszem
    są...nieliczne wyjątki, np. "manager" Dobrzański.

  • 10. Data: 2002-04-11 13:08:08
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Znów bym musiał sie denerwować jak pracodawcy piszą że pracownicy są
    niekompetentni, itd.
    Może w Wawie kobieta nie chce się ruszyć tyłka, albo student olewa pracę
    którą ma, ale niech
    jeden z Was przyjedzie na Śląsk i zobaczy jak tu z pracą jest. Osobiście nie
    znam przypadków żeby ktoś pracę
    bił pasem a Wam się wydaje że pracownicy posadę maja gdzieś !!!
    Są i czarne owce ale wśród pracodawców więcej, kombinują jak obejść podatki
    i wyciulać pracownika, bo
    nastawiają sie na szybki zysk, przetrwanie, małe koszty a pracownik jest
    tylko narzędziem do nawijania im kasy.
    I tym się różnią nasze poglądy, że pracownik zawsze i tak u Was jest na
    straconej pozycji !!!
    Kończę aby sie dalej na Was nie wkurw... !!!

    Wrangler