PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO PADLINA !!! › Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    From: "Krzysztof Kosminski" <k...@n...credit.cards.offers.web.de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Date: Wed, 10 Apr 2002 23:42:50 +0200

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:57a7.0000035c.3cb4a2fb@newsgate.onet.pl...

    > Musimy walczyć z tymi fircykami wszelkimi sposobami.
    > Te hieny chcą wprowadzić kodeks pracodawcy - PRECZ !!!

    Jak kiedyś dziecino skończysz szkołę i rodzice Cię przestaną
    finansować, to może zmienisz trochę poglądy.

    Ja tam marzę o tym, żeby wreszcie w Polsce można było z dnia na dzień
    wywalić na zbity pysk pracownika, który nie wypełnia obowiązków albo
    działa na szkodę pracodawcy. Bez ryzykowania późniejszymi procesami.

    Może wreszcie zwolniłoby się trochę miejsc pracy, bo ja jak na razie
    dość często stykam się z niekompetencją pracowników różnych firm.
    Czasami aż z podziwu wyjść nie mogę, jak sekretarka na prośbę
    dyrektora, by przyniosła nam kawę lub herbatę odpowiada "A samemu to
    nie łaska tyłka ruszyć?" (międzynarodowy koncern). Albo, kiedy w
    sklepie widząc na półce swoją ulubioną kawę, pytam ile kosztuje, a
    sprzedawczyni z rozbrajającym uśmiechem odpowiada, ze jej nie ma.

    To takie reminescencje tylko z bieżącego tygodnia...

    Pozdrawiam,
    Krzysztof