PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam ochotę posłać tego milionera...

  • 1. Data: 2002-04-10 08:23:01
    Temat: Mam ochotę posłać tego milionera...
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Mam ochotę posłać tego milionera
    do kraju z taką gospodarką jak w Polsce lub Rosji
    i nich tam pokaże co potrafi - niech dojdzie od zera
    do takiej kasy, oczywiście legalnie.....

    R.

  • 2. Data: 2002-04-10 08:28:08
    Temat: Re: Mam ochotę posłać tego milionera...
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    Dotyczy http://bogaty.and.pl tak polecanego przez jakiegoś nawiedzonego...

    R.

  • 3. Data: 2002-04-10 21:05:42
    Od: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>

    > Dotyczy http://bogaty.and.pl tak polecanego przez jakiegoś
    nawiedzonego...

    Link nie dziala...

  • 4. Data: 2002-04-10 21:36:05
    Temat: Odp: Mam ochotę posłać tego milionera...
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    Jakiego tam nawiedzonego wziął sobie do serca słowa milionera i sprzedaje
    jego ksiązki...

    Użytkownik RZ <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a90su8$gnb$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-04-10 22:50:34
    Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>

    Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam ochotę posłać tego milionera
    > do kraju z taką gospodarką jak w Polsce lub Rosji
    > i nich tam pokaże co potrafi - niech dojdzie od zera
    > do takiej kasy, oczywiście legalnie.....

    ależ rockefeller (czy jak się go pisze) potrafi dokładnie podać źródło
    każdego centa jaki kiedykolwiek zarobił, odliczył od wszystkiego podatki.
    Każdego centa, za wyjątkiem pierwszego miliona

    tomek