PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykształecenie ?

  • 1. Data: 2002-04-10 07:32:09
    Temat: Wykształecenie ?
    Od: "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl>

    Witam

    Mam pytanko. Jeśli do ukończenia studiów pozostał mi nie cały rok czy mogę
    napisać że posiadam wykształcenie "niepełne wyższe" ??

    pozdrawiam
    Kryspin

  • 2. Data: 2002-04-10 08:42:05
    Temat: Re: Wykszta^(3)ecenie ?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Bober, Grzegorz wrote:

    > (...)
    >
    > Napisać mozesz. Papier wszystko przyjmie...:))
    > Jednak zgodne z prawdą to nie bedzie zbytnio
    > (...)

    Wykształcenie "niepełne wyższe" oznacza, że przerwałeś studia z bliżej
    nieznanych przyczyn w chwili, która pozwala na stwierdzenie, że
    posiadasz wiedzę, ale wybrakowaną. Dużo lepsze jest stwierdzenie, że
    jeszcze studiujesz; po pierwsz jest to zgodne z prawdą, po drugie
    informujesz o fakcie, że nie jesteś do końca dyspozycyjny, którego to
    faktu zatajenie nie bywa zwykle mile widziane.

    z pozdrowieniami:

    Catbert

  • 3. Data: 2002-04-10 10:01:20
    Temat: Re: Wykształecenie ?
    Od: "Arek Maciejczyk" <w...@i...pl>

    "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Mam pytanko. Jeśli do ukończenia studiów pozostał mi nie cały rok czy mogę
    > napisać że posiadam wykształcenie "niepełne wyższe" ??

    Ja bym napisal, ze studia skoncze dajmy na to w maju 2003r.

  • 4. Data: 2002-04-10 10:13:19
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik Arek Maciejczyk <w...@i...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a912hv$dfu$...@n...tpi.pl...

    > Ja bym napisal, ze studia skoncze dajmy na to w maju 2003r.

    Jak dobrze pójdzie...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 5. Data: 2002-04-10 22:51:37
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisać że posiadam wykształcenie "niepełne wyższe" ??

    Napisać mozesz. Papier wszystko przyjmie...:))
    Jednak zgodne z prawdą to nie bedzie zbytnio
    z tego co pamietam to nasz prezydent ma chyba
    niepelne wyzsze i tlumaczyl sie tym ze to polegalo
    na absolutorium bez obrony... czy jakosc tak
    Ale to byly chyba wykrety zeby ukryc brak wyzszego
    wyksztalcenia
    pozdroaiwm i dobranoc
    --
    Grzegorz Bober
    g...@p...fm

  • 6. Data: 2002-04-12 23:56:24
    Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net>

    Najlepiej napisac planowany tytul (mgr inz, itd.) i date w przyszlosci. W
    ten sposob daje sie do zrozuminienia, ze planuje sie ukonczenie studiow i
    uzyskanie dyplomu.

  • 7. Data: 2002-04-16 08:27:35
    Od: "Dana Grzesiak" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Greg Misiorek <g...@w...att.net> napisał(a):

> [...]
    > ten sposob daje sie do zrozuminienia, ze planuje sie ukonczenie studiow i

    Rownie dobrze moze to sie przeciagnac i co ? Kupa?
    Najlepiej pomin len szczegol w info ogolnych, pozniej przy wpisywaniu
    szczegolowym , opisz uczelnie, itp z zaznaczeniem roku studiow z dopiskiem '
    w toku'

    pozdr,
    D.