PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO PADLINA !!! › Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    From: <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACODAWCY TO PADLINA !!!
    Date: 11 Apr 2002 08:03:15 +0200

    > Jak masz taki problem z pracodawcami, to dlaczego nie założysz sam firmy?
    > Nikt wtedy nie będzie Tobą rządził....

    Znaczącej organizacji nie założyłęm, bo nie znam Leszka Millera, ani innych
    koneksji partyjnych nie posiadam. Nie ukradłem również żadnych pieniędzy ani
    nie wyłudziłem kredytu bankowego. Poza tym zawsze mozna ponarzekać na hieny-
    pracodawców. Niestety, ale za wyjątkiem przedsiębiorstw glogalnych, są to dupki
    bez narzędzi do zarządzania, wizji i koncepcji. Ideałem chyba jest Nokia, która
    z gigantycznego producenta papieru toaletowego lat osiemdziesiątych
    przeistoczyła się w przedsiębiorstwo o największej kapitalizacji w Europie.
    Do tego potrzebna jest WIZJA !!! (nie ta telewizyjna)
    W Polsce to jednak miernoty. I gdyby tych wszystkich "manadżerów" zwolnić i
    wypuścić bez znajopmości na rynek pracy, zdechliby jak PSY !!! Owszem
    są...nieliczne wyjątki, np. "manager" Dobrzański.