PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: "GreG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: Tue, 3 Dec 2002 00:10:00 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asg3c4$ei8$30@news.onet.pl...

    > Akurat większośc przyjetych, to osoby świeżo po studiach. I jednak coś
    > potrafiących. ALe jeżeli ktoś myśli, że dobre oceny na egzaminach cos
    > daja poza może stypendium, to sie myla.

    Czyli przyjmujesz ludzi bez doswiadczenia? Widocznie taki jest charakter
    pracy w twojej firmie.

    Wyobraz sobie jednak, ze na swiecie sa inne zawody, wiesz? Nooo, naprawde.
    I takie wlasnie inne zawody charakteryzuja sie tym, ze musisz byc DOBRY,
    musisz byc fachowcem, musisz sie na tym znac! I basta. Bo spryt, chec do pracy,
    "obrotnosc" i zuchwalosc przydaje sie tam w 10%.
    Ja pracuje w takim zawodzie (na szczescie jeszcze) i wiem, jak ciezko uzyskac
    ludziom po studiach prace. Bo ciezko nabrac im doswiadczenia. Bo nie sa w stanie
    go uzyskac, bo nie ma wolnych miejsc pracy, bo nie ma pracy. Kolko sie zamyka.

    W moim zawodzie dobrym staje sie gosc, ktory przepracowal rzetelnie 10lat na
    stanowisku. Jesli twierdzi, ze duzo potrafi, mimo, ze tyle nie przepracowal, to
    znaczy, ze pieprzy glupoty. Noooo, bywa tak na rozmowach kwalifikacyjnych,
    bywa...

    Ale skad ty to mozesz wiedziec.

    GreG