PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 301. Data: 2002-12-02 23:17:10
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Szczególnie, jak jest elektrykiem z wykształcenia :-)

    To byla ironnia czy jak? Egzamin jest naprawde prosty. Zlozenie
    rozdzielnicy to juz ciezsza sprawa.

    Pozdr. Shrek.

  • 302. Data: 2002-12-02 23:17:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 03 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Na przykład w starych, dwuprzewodowych, a obecnie, AFAIR to i w
    > trójprzewodowych. MUsiałbym do norm zajrzeć.

    A czemu w trojzylowych nie? To w jakich w takim razie? Zajzyj, bo ja nie
    mam norm w domu i odpisz na priv. Moze powiniennem jeszcze raz uprawnienia
    zdawac.

    Pozdr. Shrek.

  • 303. Data: 2002-12-02 23:17:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:
    > Niekoniecznie dobrze zacytowalem. W oryginale oznaczalo to
    > jednoznacznie zboczenie.

    Przytocz oryginał, bo to, co Tobie się wydaje, że wydawało niekoniecznie
    jest zgodne z rzeczywistościa.

    > I nie mow, ze winne sa te dziewczyny. Ze nie maja pracy, bo sa "nieobrotne".
    > Lubisz bardzo to slowo i zaczynam juz rozumiec twoja "obrotnosc" Adamie
    > z Warszawy :)))

    Z Krakowa. Do Warszawy, to przyjechałem za pracą. Jakoś moja dziewczyna
    nie słyszała propozycji. Widocznie ma lepsze kwalifikacjie niż ładną
    buźkę.

    --
    ___________ (R)

  • 304. Data: 2002-12-02 23:18:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > <cytat>
    > 1. A tak na marginesie czytales ten artykul.
    > Chyba nie, bo przeciez Wyborcza jest wybiorcza.

    Zdanie oznajmujące

    > 2. Wiec jak to jest, najpierw
    > piszesz, ze zacytowany fragment jest "testem na inteligencje", a w
    > nastepnym poscie, ze tak w ogole to nieprawda?
    > 3. I jakie sa wedlug ciecie
    > wiarygodne zrodla?
    > </cytat>

    Fakt, dwa pytania.

    > I moze jeszcze uwazasz, ze to nic zlego?
    > No to rzeczywiscie oznacza, ze autor watku mial czesc racji.

    Tak, uważam, że to nic złego, kiedy się sprawdza reakcję potencjalnego
    pracownika na sytuacje, jakie moga go spotkać w pracy.

    --
    ___________ (R)

  • 305. Data: 2002-12-02 23:20:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > ale ci wali chłopie, masz 90% ludzi przeciwko sobie i chcesz udawać greka
    > ????

    mam trzech pieniaczy. Uważasz, że ludzkość to 3 i 1/3 osoby?

    > gdzieś ty się wychował ????
    > uchodzisz za kulturalnego a pokazałeś niezłą ekstraklasę !!!!

    A co, uważasz, że mój tekst był skierowany dop Ciebie? Uderz w stół, a
    nożyce się odezwą? Jeżeli tak, to współczuję poziomu poniżej idioty.

    --
    ___________ (R)

  • 306. Data: 2002-12-02 23:20:36
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?= <_...@i...pl> writes:

    > Ninka, Tobie też sięudzieliło? ADAM!!! ADAM jestem ;)

    no ladnie.
    przepraszam cie za pomylke.

    > Potwierdzam - sam zajmowałem sie rekrutacvją. Tragedia. Goście po
    > studiach z zarządzania, pytanie o statystykę - oczywiście, zna
    > doskonale. To co to jest średnia i mediana? 'To to samo'. To ja
    > dziekuje, nastepny proszę.

    ojej, o tym jaka jest roznica, to pisza nawet w podreczniku co sie
    nazywa "wstep do psychologii".

    > 'byłby to pierwszy znany mi fakt mówiący, że niewiara ma jakąś moc'
    > [(c) A. Sapkowski]

    hehehe :)
    dobre.
    zawsze lubilam poczucie humoru sapkowskiego ;)
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 307. Data: 2002-12-02 23:22:59
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, moi rodzice nie byli ani nieudacznikami, ani nierobami. Obydwoje
    > cięzko pracowali aby podnieść swój status społeczny i zapewnić swoim
    > dzieciom jak najlepsze warunki. I udało im sie.

    A widzisz! Miales dobre warunki, na co nie kazdy mogl liczyc.
    Masz sie za kogos lepszego? Tepisz slabszych za rzeczy, na ktore
    nie mieli wplywu? Za to, ze nie mogli sie uczyc? Za to, ze zle
    ich wychowano?
    Sa na swiecie ludzie lepsi i gorsi, madrzejsi i glupsi, zaradni
    i mniej zaradni. Ty uwazasz, ze praca powinna byc dla najlepszych,
    ze biedni i niezaradni sami sa sobie winni i niech zdychaja.

    Oj, za bardzo mi to faszyzmem zajezdza...

    GreG

  • 308. Data: 2002-12-02 23:27:27
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > No więc Panie Adamie mnie najbardziej zirytował tekst o tym, iż kryterium
    > oceny człowieka jest to, czy posiada on prace, czy też nie. Znam wielu

    Kryterium przydatności do pracy danego człowieka. Naucz się czytać ze
    zrozumieniem.

    > inteligentnych i ambitnych ludzi, których jedynym błędem było np. to iż
    > urodzili się w niewłaściwej rodzinie. Albo masz problemu ze zrozumieniem co
    A co ma za znaczenie, czy vbłąd popełnił dany człowiek, czy jego
    rodzice? Chodzi rzecz jasna o jego kwalifikacje do danej pracy?

    > się do Ciebie pisze, albo nie dopuszczasz do myśli tego, iż pierdolony
    > mądralo jesteś (czy też możesz być) głupszym od innych. Istnieje również
    Jak już napisałem dopuszczam. Jak również zauważam, że Ci ponoć
    'mądrzejśi' nie potrafia tej 'mądrości' wykorzystać do polepszenia
    własnego bytu. Dla mnie taka 'mądrośc' jest o dupe stłuc. Tak samo można
    mieć 1000 mądrych książek - tylko nigdy nie przeczytać. Niestety, to co
    robia w Polsce szkoły, to kompletacja takiej biblioteki. Ludzie mają
    wiedzę - i zero umiejętności jej wykorzystania.

    > prawdopodobieństwo, iż wcale nie masz pracy, a jedynie poprzez pisanie
    > takich popierdolonych tekstów starasz się dowartościować i tym samym
    > poprawić sobie swoje samopoczucie. Ukończyłem szkoły z wyróżnieniami a mimo
    > to nigdy nie starałem się wywyższać ponad innych, zdaję sobie sprawę, iż
    > czasami robię to podświadomie (no cóż jestem zodiakalnym LWEM), lecz słucham
    > zawsze uważnie krytyki mojej osoby u innych i staram się wyciągać wnioski.

    Wyciągam - i wnioski sa takie, że wkurza Cię strasznie, że taki gośc jak
    ja, bez wyróżnień jedynei własną pracą dokonał więcej, niż Ty.

    > Ty imbecylu najwyraźniej nie chcesz lub nie potrafisz tego zrobić.
    Ty nie potrafisz nawet zrozumieć, jak wiele Cio do mnie brakuje :-)

    > ps. teraz możesz sobie mnie pozywać powodzenia.

    Śmieci nie zwykłem pozywać. Przechodzę nad nimi. Albo wrzucam do kosza.

    --
    ___________ (R)

  • 309. Data: 2002-12-02 23:28:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Moze nie ma zadnej firmy a gościu kituje nas
    Zadzwoń sobei może do mnie? Czy też trzęsiesz dupą?

    --

  • 310. Data: 2002-12-02 23:28:43
    Od: "Demades" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości:

    > moja dziewczyna ... ma lepsze kwalifikacjie niż ładną buźkę.

    teraz rozumiem twoja flustracje i zal do calego swiata, ja tez niebylbym
    szczesliwy majac dziewczyne z "nieładną" buźką :( a cos mi sie wydaje po
    twojej agresji do calego otoczenia ze okreslenie "nieładna" to baaaaardzo
    delikatnie powiedziane.