PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 201. Data: 2002-12-02 19:50:27
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > swoją zawiscią sam pokazujesz jaki maluczki jesteś !!!

    Jaka zawiścią? Czy ja zazdroszczę bezrobotnym zasiłku, czy może swojemu
    szefowi jego zarobków?

    --
    ___________ (R)

  • 202. Data: 2002-12-02 19:51:22
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Flustracja może i tak, ale zawiść? Hmm bredzisz. To nie zawiść to emocje.

    MOże jednak po polsku? A emocje jakie tu widze, to wlaśnie efekt
    zawiści. Ktoś śmie twierdfzić, że wystarczy umieć, to się ma pracę.
    Straszne.

    --
    ___________ (R)

  • 203. Data: 2002-12-02 19:52:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:
    > jak sie okazuje nie trzeba byc bezrobotnym zeby byc sfrustrowanym
    > jestes tego modelowym przykladem
    > mysle ze jestes niezle zakompleksiony skoro za wszelka cene probujesz
    > podniesc swoja wartosc piszac pieniackie i prymitywne posty

    Mówiąc innym dlaczego ja mam pracę, a oni nie?
    jak na razie pienią się moi interlokutorzy.

    --
    ___________ (R)

  • 204. Data: 2002-12-02 19:54:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Demades <c...@o...pl> wrote:
    > i powtórze jeszcze raz - przestań pierdolić !!!!! gdybyś był naprawde taki

    Ależ nie przestanę. Co prawda nazywam to mniej wulgarnie, jednak nie
    zrezygnuję z tego.

    > masta, pracował na niewiadomo jakim stanowisku i zarabiał ogromne pieniądze,
    > nie wypominałbyś co drugi post że musisz płacić podatki!!
    Jakbyś dostawał do kieszeni 30% tego, co zarobisz, to sam byś tak samo
    mówił.

    > zamiast sie cieszyć że masz robotę, nie za ciekawą, bo trzeba przyznać że
    > roznoszenie ulotek do ciekawych nie należy, to w dzisiejszych czasach
    > cieszyłbyś się że ją wogóle masz, a nie miał żal do całego świata !!

    Wyobraź sobie, że nie trudnię się tym, do czego Ty aspirujesz.

    --
    ___________ (R)

  • 205. Data: 2002-12-02 19:55:45
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I jest opisana w Computerworld z 7 października? Ciekawe...
    Ok sprawdzę. Pewnie nie wiele zostało tam opisanyc, poświęce się podzwonie i
    popytam o Pana.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 206. Data: 2002-12-02 19:57:06
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Wybiórczą czytam, mając świadomośc, że dziennikarze zawsze
    > przesadzają. Taka ich cecha.

    Nie odpowiedziales na reszte pytan.

    > Zaś co do przykładu - fakt, że wielu ludzi od razu pomysli, że taki
    > tekst jest jednoznaczny z propozycją świadczenia usług seksualnych.

    No fakt.

    > MOże tak być.

    Rzeczywiscie.

    > Jednak równie dobrze można sądzić, że było to
    > sprawdzenie reakcji na sytuację, którą dana kandydatka sama
    > sprowokowała.

    No jasne, a jak ktos powie do kandydata "ty glupi ch..." to bedzie to
    sprawdzenie odpornosci na stres:)

    Pozdr. Shrek.

  • 207. Data: 2002-12-02 19:57:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > Niech pierdoli o tym jakie to on ciężkie podatki płaci, jaki jest doskonały
    > i ma dwie prawe ręce, nogi, kutasy i chuj wie co tam jeszcze i chęci do
    > pracy!.

    O, znowu o męskich narządach rodnych - masz kompleksy na tym punkcie,
    czy co?

    > Panie A.P. Ciesz się pan z tego ze masz robotę i zamknij gębę bo jest cała
    > rzesza ludzi mądrzejszych zapewne od ciebie, bardziej wykształconych,
    > mających też wielkie chęcie do pracy. Ale tak jest że mimo tego nie mogą jej
    > znaleźć. I to nie świadczy o tym że są do dupy, nie obrotni itd. Po prostu
    > system jest do bani. Mowisz ze jest dobrze...- Kurwa !!! Gdzie !!!

    Tak. System szkolnictwa. Uczy ludzi zupełnie nieprzydatnych im
    umiejętności.

    > W Służbie zdrowia? Edukacji? Policji? Wojsku? Chyba tylko w tym kraju jednej
    > grupie będzie zawsze dobrze - Politykom - skurwysynom. Niech za kontrast
    > posłużą ostatnie wybory: w mojej miejscowosći (a jest tam jedno z
    > największyc bezroboci w Polsce) było 30 osób na 1 miejsce. Każdy chce sie do
    > koryta dopchać bo nie ma już nadzieji na nic innego, pracy niema, kasy
    > niema.

    Zostań więc politykiem. Tylko kto Cię wybierze, z takim niewyparzonym
    ryjem?

    > pan A.P. pewnie chętnie otworzył by obozy koncentracyjne żeby pozbyć się
    > tych wszystkich osobników żerujących na nim i jego płaconych podatkach. No
    > bo po co mają tacy być: rolnicy z dawncyh pgr'ów, bezrobotni absolwenci,
    > górnicy itd. Zagazować ich i niech A.P i jemu podobni się cieszą.

    Ależ skąd. Zmniejszyłbym podatki tak, aby ludzie mieli więcej pieniędzy,
    bo wtedy ludzi więcej tych pieniedzy wydadzą, a co za tym idzie więcej
    usług i towarów kupią, przez co trzeba bedzie więcej tychże wytworzyc, a
    więc więcej ludzi będzie miało pracę.

    > Mam nadzieję ze znajdziesz się kiedyś w sytuacji jak wiele osób w tym kraju
    > niemogących mimo wielu staran znaleźć pracy.
    > Życzę ci tego z całego serca!

    Niestety, musiałbym tak zgłupieć, że znalazłbym sie na Twoim poziomie.

    --
    ___________ (R)

  • 208. Data: 2002-12-02 19:57:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:

    > No ja cały czas tak robię. BO ten typ tak ma, znaczy klapki i nic w okuł nie
    > widać :)

    JUż wiem czemu nie mnasz pracy - przez błedy w CV :-)

    --
    ___________ (R)

  • 209. Data: 2002-12-02 19:58:13
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > MOże jednak po polsku? A emocje jakie tu widze, to wlaśnie efekt
    > zawiści. Ktoś śmie twierdfzić, że wystarczy umieć, to się ma pracę.
    > Straszne.
    Nie straszne, tylko absurdalne w obecnym stanie gospodarczym polski. To
    różnica nie? Zdaję sobie sprawę, iż zdarzają się wyjątki, ale jest ich tak
    mało, iż zgodnie z przysłowiem potwierdzają jedynie regułę, zupełnie
    brzmiąca od tej przedstawianej przez Ciebie. jeśli nie potrafisz tego pojąć,
    trudno, nie będę marnował swojego czasu i tłumaczył.

  • 210. Data: 2002-12-02 19:58:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > ja mu też życzę, oby upadek na twoje dupsko AP było bardzo bolesne !

    Nie będzie. Bo widzisz, jako rozsądny człowiek zawsze mam dupochron.
    --