PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 91. Data: 2002-12-02 09:56:05
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    Dla ludzi obrotnych i uczciwych - dobrze.

    Co do obrotnych:

    No chyba niespecjalnie skoro narzekaja na wysokie podatki, ZUSy i
    biurokracje. Najgorsze jest to, ze maja racje:(

    Co do uczciwych:

    Ktos tu kiedys powiedzial, ze w Polsce to uczciwie mozna zbankrutowac.
    Niejasne moje przeczucie wiaze to z punktem 1;)

    Pozdr. Shrek.

  • 92. Data: 2002-12-02 10:01:02
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 01 gru 2002, "GreG" <g...@w...pl> zapodal(a):

    > 1.
    > Pani: Umiem obslugiwac komputer i sprzet biurowy.
    > Boss: Czy kazdy sprzet pani obsluzy?
    > Pani: Tak.
    > Boss: A ten co mam w rozporku?

    W dodatku do Wyborczej byl duzy artykul o tym. Swoja droga moze to byc
    szokujaca lektura dla tych, co dostali prace jakies 3 lata temu i teraz
    twierdza, ze bezrobotni to niezardni lenie.

    Pozdr. Shrek.

  • 93. Data: 2002-12-02 10:06:02
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > P.S. Na tym pytaniu odpada 90% ludzi starających się o pracę w mojej
    > firmie.

    Mozesz podal link do strony o twojej firmie? Chetnie sie dowiem co
    konkretnie robicie.

    Pozdr. Shrek.

  • 94. Data: 2002-12-02 10:11:03
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Klasyczny test na inteligencję

    Mozesz rozwinac? Bo chyba nie jestem wystarczajaco inteligentny. Przeciez
    to chamstwo po prostu.

    Pozdr. Shrek.

  • 95. Data: 2002-12-02 10:18:37
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Jak na razie, to Ty jesteś frajerem bez pracy. I mogę im powiedzieć -
    > jesteście bez pracy dlatego, że nie potraficie zrobić niczego, co
    > przyniesie inyym korzyść.

    Pracę mam - może nie stałą ale mam. A ty kurwa co masz patent na
    wszechwiedzę. Dawno takiego idioty nie spotkałem!

  • 96. Data: 2002-12-02 10:20:40
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Ignorancja = brak wiedzy. Zazwyczaj idzie w parze z bezrobociem.
    >
    > --
    Koleś a tobie to chyba nie staje, co?

  • 97. Data: 2002-12-02 10:27:44
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Nie, do Twojej organizacji nei należę.

    To nie moja organizacja - nie kumasz nic, jakies dziwne wnioski wysuwasz.

  • 98. Data: 2002-12-02 10:29:18
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    > Dla nieudaczników jest źle. Dla ludzi obrotnych i uczciwych - dobrze.
    >
    > A.P. pewnie dlatego jest taki butny i nie dostrzega problemów innych bo
    sobie jakies kompleksy tym rekompensuje.

  • 99. Data: 2002-12-02 10:33:10
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    No i mamy w kraju więcej (niestety) taki Adamów Płaszczyc czy jak ci tam, Na
    każdym kroku chamy i buraki którzy myśla że pozjadali wszystkie rozumy

  • 100. Data: 2002-12-02 10:34:53
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    Co to za firma, bo nie chce się z nią spotkać?