PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 101. Data: 2002-12-02 11:46:19
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: c...@o...pl

    chyba nie trudo sie domyslec ze sz.p (szkoda ze nie ś.p ;) AP, jest adminem
    albo czyms takim w jakiejs warszawskiej firmie, dostal robote po tym jak jego
    przyszly szef zobaczyl go w lokalu tańczącego na rurze, rozmowa kwalifikacyjna
    wygladala mniej wiecej tak:
    - "jako kandydat na admina powinien umiec obslugiwac pan wszystkie sprzety, czy
    tak jest?"
    - "oczywiscie"
    - "oblsuzy pan ten w moim rozporku"?
    - "z przyjemnoscia"

    I tak zaczela sie kariera AP :)
    A tak na powaznie, podejrzewam ze dostal prace kilka lat temu, kiedy na
    informatykow bylo maksymalne branie, i trzma sie tego stolka znanymi sposobami
    (czyt. powyzej). Znam takie osoby, ktore jakies 3 lata temu dostaly posade
    informatyka i teraz nie moga narzekac na brak pracy, co wiecej, za wykonanie
    roboty za ktora teraz mozna wziac ok.2k, 3 lata temu dostawali ok.40k ( nie
    mowie o pensji, tylko wykonaniu okreslonego projektu)!! i podejrzewam ze do
    takich ludzi nalezy AP. wkrecil sie kiedy byl na to odpowiedni czas, bo juz
    wtedy mial odpowiednie kwalifikacje, a teraz piedoli glupoty i nasmiewa sie z
    ludzi, ktorzy wtedy rozpoczynali swoje studia, i teraz je koncza, kiedy
    wszystkie stolki sa poobstawiane.

  • 102. Data: 2002-12-02 11:47:47
    Od: c...@o...pl

[...]

    P.S. zapomnialbym, te osoby o ktorych mowie mimo ze udalo im sie kilka lat
    temu, nie zdegradowalo ich to w takim stopniu jak AP, o ile wogole, bo w
    wiekszoci sa to bardzo fajni ludzie :)

  • 103. Data: 2002-12-02 11:58:00
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > nie wstdze sie tego. uwazam, ze lepsza taka praca niz wyciaganie lapy
    > po zasilek.

    zgodzę się i chwała Ci za to, nie wstydzisz się tego, my o ty mwiemy czym
    siezajmowałaś i pochawalmy to ......

    > jak chcesz andrzejowi dowalic, bo go nie lubisz, czy cie denerwuje, czy
    > masz dzis wapory, to miej chociaz odwage to powiedziec wprost.

    nie dowalić tylko nie trawię ludzi przemadrzalskich o których nic na grupie
    nie wie kim są i co robią !!!
    też mogę napisać, że mam firmę 50 osobową i powodzi mi się super w czasach
    jak inni nie mają na chleb, ale tego nie robię
    bo wiem że to kłamstwo i nie stawiam siebie w roli człowieka sukcesu z nikąd
    !

    > to, co on tutaj pisze - moze i cyniczne - ale niestety ma duzo racji.

    po częsci ma ale tylko po części, niech ma taka odwagę napisać coś o sobie a
    nie zdawkowo łkać że mu sie dobrze powodzi i z pracy dwóch prawych rąk ma
    coś czego inni praworęczni nie mają !!!

    > bardzo wielu bezrobotnych, ktorzy tutaj pisza (czy nawet ci co maja
    > prace) to sa ludzie sfrustrowani, ktorzy glownie skupiaja sie na
    > narzekaniu, na obwinianiu calego swiata za to, ze nie maja pracy albo
    > ze maja prace co ich nie zadowala.
    > w ich postach nie widac myslenia w kierunku jak cos zmienic _ze soba_
    > na lepsze. nie ma planu, nie ma nic, umieja tylko siasc i narzekac -
    > przynajmniej na ta grupe dyskusyjna. nawet jesli cos robia, to o tym
    > nie pisza.

    a czy nasz rząd ma pomysł jak kraj dzwignąć z doła, nie nikt nie ma pomysłu
    w tym zasranym kraju gdzie rządzący wykopali doły dla mas a pracodawcy
    wbijają gwóźdź do trumny pracownikom !!!

    > i coz z tego wynika? ano to, ze od narzekania to sie jeszcze NIC
    > nigdzie nie zmienilo.
    > zle ci w kraju? do dupy? to wyjedz. dzis na szczescie paszporty mozna
    > miec. nie podoba ci sie praca? to ja zmien.
    > tak, wiem, jest ciezko i bezrobocie. a jednak ludzie pracowici prace
    > znajduja.

    znajdują chyba w Stanach, pokazywali na TVN program zielona karta (najpierw
    trzeba ją wylosować), człowiek mechanik wyjechał, od ręki dostał pracę w
    warsztacie, praca jaka jest to jest, ale tu inżynierowie chcą chociaż mieć
    taka pracę a nei maja na nią szans. Nie porównuj tego co macie w Stanach,
    gdzie otrzymanie pracy w najgorszym razie wiąże sie z jej poszukiwaniem do 3
    miesięcy.
    Inny przykład kumpela tu straciła pracę jako Asystentka prezesa, przez rok
    tu szukała pracy, wyjechała na wizę turystyczną i od ręki dostała pracę w
    zaopatrzeniu, fizyczna co bądź ale tu to nawet ją do sprzatania kibli lub
    opieki nad dzieckiem nie chcili.
    Nie porównuj kategoriami amerykańskimi tego co tu mamy, my jesteśmy w latach
    20stych tego co było w Ameryce zeszłego stulecia , gdzie korupcja,
    bezrobocie i bieda sięgała tak wysoko jak u nas teraz !!!!!

    > bo ludzie w panstowych zakladach nauczyli sie postawy roszczeniowej
    > przewaznie. cozekuja, ze ktos cos im ciagle bedzie dawal, za sam fakt
    > istnienia i bycia obywatelem tego kraju. a tak nie ma i juz nie
    > bedzie. i lamenty nie pomoga.

    nie przywołuj ludzi z państowych posad, ja pracowałem u kilku prywatnych i
    nie mam żadnych postaw roszczeniowych jedynie chciałem uczciwie pracować co
    nie było mi z tymi ludźmi dane ! Bo jeśli ktoś chce kosztem pracownika życ w
    luksusie gdzie powienien zaliczać sie conajwyzej do klasy średniej, nie
    wypłaca mu pensji, nie płaci składek Zus, zatrudnia na 2 miesiące i
    nstępnego wpuszcza to nie dziw sie że tylu tu ludzi sfrustrowanych !
    Maszp ojęcie jeszcze jak ludzie za komuny pracowali, mieli postawę
    rozszczeniową, rynek sie zmienił diametralnie, pracownik na głowie staje aby
    pracę złapać i ja utrzymać a ty tu takierzeczy wypisujesz stamtej epoki !!!

    > poprawka: narzekanie tylko utwierdza w niecheci do robienia
    > czegokolwiek.
    > poglebia depresje.

    dla wielu tak pogłebia depresję, ale jest ta grupa lekiem na całe zło dla
    wielu ludzi tu piszących, dlaczego chcesz im to odbierać, co maja pisać że
    jest cudownie, marzą o założeniu własnej firmy ale wciąż tkwią w beznadzieji
    ???

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 104. Data: 2002-12-02 12:05:14
    Od: c...@o...pl

    sorki za podwojnego posta, nie wiem dlaczego tak wyszlo :(

    i jeszcze gwoli wyjasnienia: swoje domysly opieram na podstawie wczesniejszych
    wypowiedzi AP, w ktorych mowil (nie cytuje bo nie chce mi sie przeszukiwac
    wczesniejszych postow):
    - "podjaby sie kazdej pracy, nawet tancu na rurze, a mysle ze do tego amatorow
    nie biora (zreszta jak wszedzie, poniewaz za niewiele wieksze pinieadza
    maja "weteranow"), tak wiec podejrzewam za AP ma juz jakies doswiadczenie w tym
    fachu ;)
    - mowi ze postawa p.Kwiatkowskiej z "Czterdziestolatka" doskonale do niego
    pasuje ("Jestem kobieta pracujaca i zadnej pracy sie nie boje"), tak wiec albo
    jest kobieta i wystepuje na grupach pod wymyslonym ego, albo ( q czemu bardziej
    sie sklaniam) jest tranzwestyta, i dlatego tak dobrze umie oblsugiwac WSZYSTKIE
    sprzety
    - dlaczego admin?? poniewaz traktuje grupowiczow jak tak jak zazwyczaj admini
    traktuja uzyszkodnikow, ktorzy zamiennie uzywaja slow Windows i Word (to na W i
    to na W ;). jak nie musze chyba pisac, kazdy widzi!!
    - a moze sie mylilem? moze poprosutu AP uprawia najstarszy zawod swiata i jego
    (jej?;) wypowiedzi sa forma autoreklamy, bo gdzie indziej moglby za darmo
    reklamowac sie 10razy dziennie, podajac swoj adres,telefon itp. ?? :D

  • 105. Data: 2002-12-02 12:15:37
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
    kwalifikacyjna
    > wygladala mniej wiecej tak:
    > - "jako kandydat na admina powinien umiec obslugiwac pan wszystkie

    hehe zapewne bylo tak jak napisales

    > I tak zaczela sie kariera AP :)
    > A tak na powaznie, podejrzewam ze dostal prace kilka lat temu, kiedy na
    > informatykow bylo maksymalne branie, i trzma sie tego stolka znanymi
    sposobami

    znam takich ktorzy do serwisu komputerowego trafili po zawodowce(firma znana
    ale nie ma powodu bym wymienial jej nazwe) a potem w trakcie pracy
    uzupelniali brakujace kwalifikacje
    wtedy poprostu tacy ludzie byli potrzebni i najczesciej glownym
    wyznacznikiem zatrudnienia byly znajomosci
    mysle ze do takich ludzi zalicza sie wlasnie ap

> [...]
    sie z
    > ludzi, ktorzy wtedy rozpoczynali swoje studia, i teraz je koncza, kiedy

    ap to zwykly frustrat i proponuje sie nim wogole nie przejmowac

    Dante

  • 106. Data: 2002-12-02 12:47:16
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak na razie, to Ty jesteś frajerem bez pracy. I mogę im powiedzieć -
    > jesteście bez pracy dlatego, że nie potraficie zrobić niczego, co
    > przyniesie inyym korzyść.

    Jestes glupi.
    Soph

  • 107. Data: 2002-12-02 13:10:37
    Od: "Kondor" <w...@w...pl>

    chcecie zobaczyc A.P.?

    http://mike.oldfield.org.pl/ - w galerii - zdjęcia Trzpiona

  • 108. Data: 2002-12-02 13:14:57
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > ap to zwykly frustrat i proponuje sie nim wogole nie przejmowac

    No cóż padły poważne zarzuty pod AP, sam zauważam że ktoś kto się tak kreuje
    jest nienaturalny i gdzieś tkwi diabeł, czyli w szczegółach ,np. uśpienia
    publiki pod pretekstem braku pracy a wywyższania swojej skromnej osoby na
    piedestał karierowicza !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 109. Data: 2002-12-02 13:25:28
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asfm78$lik$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > publiki pod pretekstem braku pracy a wywyższania swojej skromnej osoby na

    mysle ze to nie sa zadne zarzuty tylko wnioski nasuwajace sie z wypowiedzi
    ap
    i tutaj nie pozostaje mi nic innego jak calkowicie zgodzic sie z czumkaczkik
    swoja droga mysle ze ap za duzo naogladal sie "Kariery Nikodema Dyzmy" i
    stad jego wypowiedzi

    pozdro
    Dante

  • 110. Data: 2002-12-02 13:26:22
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Kondor <w...@w...pl> napisał(a):

    > Tak to jest ze syty glodnego nie zrozumuie!.

    Biedaczek. A na Internet Cię stać?!

    JoP