PracaGrupypl.praca.dyskusjeOzarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej › Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Date: Fri, 29 Nov 2002 20:07:29 +0100

    To co ci ludzie tam wyrabiaja to az strach. Ci ludzie nie tylko sobie
    zaszkodzili, ale naszemu calemu krajowi. Jezeli incydenty tego typu beda sie
    powtarzac to bedzie coraz gorzej zamiast lepiej. Ciekaw jestem jak teraz
    lokalne wladze gleboko beda musialy pojsc na ustepstwa, lub czy nawet nie
    bedzie trzeba doplacic zeby ktokowliek tam zainwestowal. Ja osobisci ta
    miejscowosc omijal szerokim lukiem. A jestetm obywatelem naszego kraju teraz
    co mysla sobie zachodni inwestorzy??