PracaGrupypl.praca.dyskusjeOzarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej › Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    From: Wojciech Wojnowski <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Date: Sat, 30 Nov 2002 14:33:20 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@130-tor-2.acn.waw.pl

    Dnia 2002-11-29 20:07, Obywatel (ka) Leszek Wilczek napisał (a):
    > To co ci ludzie tam wyrabiaja to az strach. Ci ludzie nie tylko sobie
    > zaszkodzili, ale naszemu calemu krajowi. Jezeli incydenty tego typu beda sie
    > powtarzac to bedzie coraz gorzej zamiast lepiej. Ciekaw jestem jak teraz
    > lokalne wladze gleboko beda musialy pojsc na ustepstwa, lub czy nawet nie
    > bedzie trzeba doplacic zeby ktokowliek tam zainwestowal. Ja osobisci ta
    > miejscowosc omijal szerokim lukiem. A jestetm obywatelem naszego kraju teraz
    > co mysla sobie zachodni inwestorzy??

    Dobry człowieku Ty chyba nie wiesz gdzie żyjesz i co już się wyprawia w
    Polsce. Ludzie głodem przymierają, a Zachodni inwestorzy zachowują się,
    jak w państwie kolonialnym. Jestem ciekaw, jak Ty byś reagował, kiedy to
    twój majątek wywoziliby tirami.
    Zachód ma inwestować, a nie kraść i niszczyć !!!
    I popieram tych ludzi, bo już najwyższy czas wziąść siekiery, sztyle od
    kilofów i zacząć się bronić przed sprzedawaniem nas w niewolę !
    Dość już ustępstw! Do niczego nie prowadzą te negocjacje.
    Najlepiej, jak Ty będziesz omijał Polskę szerokim łukiem.
    Nie potrzeba nam śmieci z Zachodu !
    Trzeba być wieśniakiem pozbawionym jakiegokolwiek patriotyzmu!
    To państwo istenieje od tysiąca lat i ma swoje korzenie.
    Byliśmy, jesteśmy i będziemy i obejdzie się bez tego tałatajstwa, które
    celowo doprowadza do ruiny polską myśl techniczną !
    Wmawianie nam, że jesteśmy durniami zacofanymi i żebrakami jest nie na
    miejscu. Przelewaliśmy krew zarówno na Zachodzie, jak i na Wschodzie.
    Zachód sprzedał naszą krew za srebrniki, a my się podniecamy każdym
    gównem, które do nas spływa, jak ściek !
    We Francji ludzie blokują autostrady i jest OK, ale my nie możemy nawet
    własnych zakładów bronić !!!
    Popatrz na Polskę i zrozum, że nas wynarodowią !!!
    Politycy w Brukseli są już zdegustowani naszymi staraniami wejścia !
    Polacy nie na kolanach trochę wiary w siebie i godności !!!
    Tu chodzi o życie, a nie o inwestycje !!!
    Zachce im się naszej krwi to ją dostaną.
    Jak trzeba będzie to ludzie znowu wyjdą na ulicę !!!
    Rozwaliliśmy komunę to i rozwalimy ten "smród zachodni".

    Kiedy już nie będzie nic do stracenia ludzie oddadzą to co najcenniejsze.

    A to że nasze rządy sa przekupne i za garść srebrników oddadzą w nas w
    niewolę to żadna tajemnica. Skończmy się łudzić, że z Zachodu przyjdzie
    do nas to co najlepsze, bo tak nie będzie !!!

    Ci ludzie niecałe 60 lat temu nas sprzedali to dlaczego nie mają nas
    sprzedać jeszcze raz !

    "Niczym krew przy złocie, które brzęczy"

    Osobiście uważam mieszkańców Ożarowa, za ludzi godnych chwały i składam
    im pokłon do samej ziemi, bo Ci ludzie zapoczątkowali bunt, który jest w
    większości Polaków.
    I z szacunkiem do ojców i matek, którzy chcą żyć !
    Zachód musi usłyszeć, że nie kupujemy byle gówna, bo w TV jest ładnie!

    O prawo do życia trzeba walczyć, a skoro rządy RP nie potrafią to czas
    najwyższy samemu to zrobić, aby nie mówiono potem nam: "...miałeś chamie
    złoty róg..."

    Z poważaniem.

    Wojciech Wojnowski.