PracaGrupypl.praca.dyskusje › emerytura a dalsza praca

  • 1. Data: 2002-11-29 16:23:18
    Temat: emerytura a dalsza praca
    Od: w...@e...org.pl

    Witam

    W sumie miałem nie zaczynać wątku ale, po przeczytaniu kilku postów i
    udzieleniu na nie odpowiedzi, nie mogę się powstrzymać.

    Niech ktoś mi wyjaśni: dlaczego człowiek pobierający emeryturę nie miałby
    pracować dalej?

    Pytanie chyba proste, prawda?

    Michał Gancarski

  • 2. Data: 2002-11-29 23:52:10
    Temat: Re: emerytura a dalsza praca
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

> [...]
    >udzieleniu na nie odpowiedzi, nie mogę się powstrzymać.
    >Niech ktoś mi wyjaśni: dlaczego człowiek pobierający emeryturę nie miałby
    Bajecznie

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 3. Data: 2002-11-30 07:47:46
    Od: Korowiow <s...@g...pl>

    Dnia 29 Nov 2002 17:23:18 +0100, w...@e...org.pl oznajmił/a:

    >Niech ktoś mi wyjaśni: dlaczego człowiek pobierający emeryturę nie miałby
    >pracować dalej?

    A kto powiedział, że nie może??? Jeżeli tylko zakład pracy ma takie
    życzenie to sobie zatrudni emeryta.

    --
    Sławek
    GG#1397619

  • 4. Data: 2002-11-30 10:06:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 30 Nov 2002 00:52:10 +0100, "Plonk"
    <...@o...pl.invalid> zakodował:

    Czy Ty piszesz w HTMLu??
    Czytnik pokazuje mi przy każdym Twoim poście załącznik >>1KB.
    Poczytaj netykietę plizzz i dostosuj się.
    BTW. Naprawdę musiałeś zacytować 5 linii, żeby dopisać 1 (słownie
    jeden) wyraz??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-11-30 10:13:42
    Od: w...@e...org.pl

    > A kto powiedział, że nie może??? Jeżeli tylko zakład pracy ma takie
    > życzenie to sobie zatrudni emeryta.

    Chodzi mi o pomysły zabraniania ludziom na emeryturze dalszej pracy,
    by "zwolnić" miejsce dla młodszych.

    Michał Gancarski

  • 6. Data: 2002-12-01 09:58:08
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@e...org.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi o pomysły zabraniania ludziom na emeryturze dalszej pracy,
    > by "zwolnić" miejsce dla młodszych.

    I co da to zwolnienie miejsca przez emeryta? Który młody pójdzie na jego
    miejsce?
    Zwróć uwagę na fakt, że emeryt nie musiałby dorabiać, gdyby nie musiał
    utrzymywać
    żadnej pracy się niebojącego młodego. :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 7. Data: 2002-12-01 12:28:37
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) w...@e...org.pl napisal(a) 29 Nov 2002 17:23:18 +0100:
    >Niech ktoś mi wyjaśni: dlaczego człowiek pobierający emeryturę nie miałby
    >pracować dalej?

    Oczywiscie ze nie mozna mu tego ograniczyc.
    Emerytura to, wbrew temu co sadza socjalisci,
    nie jakas jalmuzna lecz zwrot pieniedzy od panstwa.

    >Pytanie chyba proste, prawda?

    Oczywiscie. Odpowiedz tez.

    >Michał Gancarski

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 8. Data: 2002-12-01 13:25:35
    Od: w...@e...org.pl

> [...]
    > utrzymywać
    > żadnej pracy się niebojącego młodego. :-)

    Ale mi tego nie tłumacz, myślę podobnie. Po prostu chcę się dowiedzieć od
    zwolenników takich pomysłów, jak chcą je uzasadnić :-)

    Michał Gancarski

  • 9. Data: 2002-12-02 13:35:14
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...remove.fm.invalid>

    Ignoruj - Plonk jest niereformowalny.