PracaGrupypl.praca.dyskusjeOzarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej › Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    From: "Iwona" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Date: Sat, 30 Nov 2002 00:01:08 +0100

    Człowieku zastanowił byś się co ty wogóle piszesz. Piszesz , że jesteś
    obywatelem naszego kraju , ale widze że tak naprawdę nie masz o niczym
    pojecia. Każdy prawdzi obywatel wie, że w fabryce w Ożarowie produkowane
    były najlepsz kable w Europie. I to od nas kupowała je cała Europa. Czy ty
    chociaż masz pojęcie dlaczego Oni tak naprawdę bronili tego zakładu.!!!
    Chyba nie!!!. Niechodzi tylko o to, że masa ludzi zostala bez pracy, ale
    przed sprzedażą firmy, która była panstwowa, prywatnemu właścicielowi
    zakład został zmodernizowany i wyposażony w najnowsze urzadzenia
    produkcyjne. A cwaniak, który go kupił zarobił na tym kupe szmalu przenosząc
    go w drugi koniec Polski i sprzedając cześć maszyn. I TO MA BYĆ
    PRYWATYZACJA?!?!?!?!!!!!. Gdzie logika??? wcale się niedziwie tym ludziom.
    Mało tego w zniszczeniu fabryki miało interes wielu .......... Na Polski
    rynek zostało wpuszczona francuska firma układająca kable. Nagle polskie
    kable stały się złe, trzeba sprowadzać ,,najlepsze z zachodu". Ktoś robi
    nastepną kase. DZIWIĆ SIĘ TYM LUDZIOM??? Napewno nie powinno dochodzic do
    rękoczynów tego nie pochwalam, ale wyobrażam sobie jak czują się Ci Ludzie ,
    kiedy odejmuje się im chleb od ust. Czy masz dzieci? Zastanów się, czy
    czasem ty nie walczyłbyś o swoje mjejsce pracy wiedząc, że takie jest
    bezrobocie. przypuśćmy, że masz 50 lat, wykształcenie zawodowe, a jakiś
    ,,mądry urzędnik" każe ci się przekwalifikować. Czy człowiek w takim wieku
    moze nauczyć się obsługi komputera??? Sprawa Ożarowa poruszana był w
    ,,Sprawie dla reportera" chyba nie oglądałeś tego programu bo nie pisał byś
    takich żeczy. Ci ludzie postawieni są tam pod murem. Polacy powinni wreszcie
    przejrzeć na oczy co nam przyniosła Solidarność i co niesie nam Unia. Bo jak
    narazie to tylko samo bezrobocie, wyniszczenie polskiej gospodarki,
    sprzedanie zachodowi najważniejszych polskich gałęzi przemysłowych, powolne
    acz skuteczne pozbywanie sie polskiego rolnictwa. Wzrośnie bezrobocie,
    zmniejszą sie warunki bytowe i zobaczymy co wtedy takie osoby jak ty bedą
    mówić. Ożarowa nie wolno omijać, po tym wszystkim tym bardziej trzeba
    wspomagać to miasto i inne mu podobne.