PracaGrupypl.praca.dyskusjeinflacja › Odp: inflacja
  • Data: 2003-02-06 15:25:14
    Temat: Odp: inflacja
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Roman Kubik <r...@p...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1tthr$ive$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    >milo poczytac, jak ktos inny menczy sie
    > wypisujac dlugasne maile zawierajace dokladnie to co chcialoby sie samemu
    > napisac ;-).

    Bo ja, nie wiedząc czemu, prowadzę wbrew przeciwnym wiatrom krucjatę na
    rzecz wolnego rynku.

    > [...]Jakie poklady dobrej woli by mogly sie wyzwolic, gdyby nie mozna bylo
    > powiedziec, ze ,,przeciez place panstwu XXX wlasnie po to, zeby zalatwialo
    > takie sprawy za mnie''?

    Dokładnie. Ale sprzeciwia się temu myślenie większości (niestety) podobne do
    obawy przed wyrwaniem się spod skrzydeł rodziców - "w sumie jest mi dobrze -
    oni o mnie dbają. Co prawda mnie ograniczają trochę i na pewno lepiej
    miałbym na swoim, ale po co się wyrywać spod ich opieki i ryzykować?".

    Rafał