PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjchac na Platforme Wiertnicza

  • 1. Data: 2003-06-30 10:16:33
    Temat: Wyjchac na Platforme Wiertnicza
    Od: "Sebastian Breket" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich. Mam nadzieje ze nie powtorze czyjegos postu. Przejrzalem
    troche wstecz i podobnego nie znalazlem.

    Bardzo chcialbym wyjechac na Morze Polnocne popracowac na platformie.
    Studiuje informatyke wiec wydaje mi sie ze w wyuczonym odpada. Jestem jednak
    gotow przejsc kursy doszkalajace (spawacz itp) jezeli to cokolwiek pomoze.

    Moje pytanie jest takie. Czy na liscie dyskusyjnej jest osoba ktora ma
    informacje z pierwszej reki w jaki sposob ubiegac sie o prace na platformie?
    Boje sie skorzystac z polskich posrednikow bo nie wydaja mi sie wiarygodni
    (skrytka pocztowa zamiast adresy itp). Mozecie polecic jakiegos posrednika
    lub udzielic informacji na ten temat?
    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2003-06-30 10:57:10
    Temat: Re: Wyjchac na Platforme Wiertnicza
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bdp2m0$4fd$1@inews.gazeta.pl>, Sebastian Breket wrote:
    > Bardzo chcialbym wyjechac na Morze Polnocne popracowac na platformie.
    > Studiuje informatyke wiec wydaje mi sie ze w wyuczonym odpada.

    Dlaczego? Stary, myślisz, że na tej platformie to jak za króla Ćwieczka? :)
    Tam jest tyle elektroniki i komputerów, że informatyk ma jak najbardziej co
    do roboty. Systemy bezpieczeństwa, monitoringu... Ale to raczej dla ludzi z
    doswiadczeniem.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2003-06-30 15:56:23
    Temat: Odp: Wyjchac na Platforme Wiertnicza
    Od: "pogrzbacz" <j...@w...pl>

    > Bardzo chcialbym wyjechac na Morze Polnocne popracowac na platformie.

    Praca na platformie choc bardzo ciezka wydaje sie byc niezla przygoda i moze
    kusic.
    Jednak wez pod uwage ze jako nowy bedziesz tam wykonywal najgorsza,
    najciezsza i najbardziej niebezpieczna robote. Pisze to po abys zastanowil
    sie czy warto dla takiej przygody zepsuc sobie reszte zycia bo choc o tym
    sie nie mowi , wypadki i uszkodzenia ciala.

    --
    qba

  • 4. Data: 2003-06-30 16:01:01
    Od: "Sylwek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Dlaczego? Stary, myślisz, że na tej platformie to jak za króla Ćwieczka?
    :)
> [...]
    co
    > do roboty. Systemy bezpieczeństwa, monitoringu... Ale to raczej dla ludzi

    No dobra ale do tego(monitoringu itp.) to chyba nie biorą ludzi z Polski.
    Wydaje mi sie, że do tego to biorą Polaków jako fizycznych. No i co
    najważniejsze o doskonałym stanie zdrowia.
    Pozdrówka

  • 5. Data: 2003-06-30 18:44:37
    Od: "Sebastian Breket" <s...@N...gazeta.pl>

    Tez wydaje mi sie ze do pracy lekkiej nie wezma cudzoziemcow. Poza tym nie
    wystarczy znac delphi czy innego jezyka programowania aby opiekowac sie ich
    sprzetem. Zdaje sobie sprawe z niebezpieczenstw jakie wynikaja z pracy na
    platformie. Przemyslalem cala sprawe i jestem zdecydowany. Jednak co dalej?

  • 6. Data: 2003-06-30 18:46:43
    Od: "resident" <t...@w...pl>

> [...]
    >platformie. Przemyslalem cala sprawe i jestem zdecydowany. Jednak co dalej?

    Teraz obejrzyj "Przelamujac fale" Larsa von Triera :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2003-06-30 20:39:03
    Od: "Jaytee" <j...@j...net>

> [...]
    jednak
    > gotow przejsc kursy doszkalajace (spawacz itp) jezeli to cokolwiek pomoze.

    Ja tez sie wybieram na platforme jak sie uda. Ale nie zalatwiam sobie tego
    sam tylko
    przez znajomego ktory ma znajomego ktory pracuje na platformach.
    Takze w sumie tym razem moze juz wypalic (wczesniej tez sie staralem ale po
    dwoch
    nieudanych podejsciach zrezygnowalem).

    Musisz miec swiadomosc tego ze praca jest ciezka. Pracuje sie 24 godziny
    bez przerwy
    pozniej sa 24 godziny wypoczynku, chyba ze... chyba ze jest praca.
    Z tego co slyszalem to czesto tyra sie po dwie, trzy doby.
    Pozatym jako ze jestes Polakiem to musisz byc gotowy na to ze beda Ci placic
    polowe
    mniej niz zaplacili by innemu fizycznemu za te sama prace.
    Tak to juz jest ze nas gorzej niz murzynow traktuja.

    Aha! Tak bez doswiadczenia paroletniego na statkach, bez odpowiednich
    certyfikatow
    szkolen itp. itd. to zapomnij o pracy na umowe. Pierwszy rok tyra sie na
    czarno, dopiero
    pozniej jesli sie wytrzyma i bedzie dalej chcialo pracowac to podpisuja
    umowy.
    Takze generalnie jest to malo ciekawa praca, ale wiem jak to jest - kusi
    dobra placa :-)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia!

    Jaytee

  • 8. Data: 2003-07-01 08:14:51
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Jaytee wrote:

> [...]

    stary..przyloz sie do informy :)
    zamiast zasuwac na czarno jako fizol :)

    m.

  • 9. Data: 2003-07-03 06:21:09
    Od: "Sebastian Breket" <s...@N...gazeta.pl>

    Nie chce porzucic informatyki tylko umozliwisc sobie dobry start. Zalozenie
    nawet najtanszego interesu wiaze sie z kosztami. Nie boje sie pracy na czarno
    poniewaz to tylko rok czasu. Naprawde nie mowmy juz o minusach pracy na
    platformie poniewaz zdane sobie z nich sprawe. Najgorsza bedzia rozlaka z
    dziewczyna :)
    Czy Ty Jaytee albo ktos inny moze do mnie napisac (gg 1849129) abysmy
    porozmawiali o mozliwosci wyjazdu?

  • 10. Data: 2003-07-03 12:02:39
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik resident <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał

    > Teraz obejrzyj "Przelamujac fale" Larsa von Triera :-)

    > --
    > archiwum i przeszukiwanie newsów
    > http://www.polnews.pl

    albo Armagedon :)