PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS, pensja a krotka choroba

  • 1. Data: 2003-06-30 09:21:59
    Temat: Re: ZUS, pensja a krotka choroba
    Od: "Anka" <a...@w...pl>

    HEJ tu anka
    jeśli chodzi o zwolnie nia krótkie czyli do 6 dni włącznie to za pierwszy
    dzień nie otrzymujesz ani wynagrodzenia ani wynagrodzenia chorobowego -
    teraz prosi się lekarz o 7 dniowe zwolnienia albo bierzemy urlop
    wynagrodzenioe chorobowe to 80% normalnego wynagrodzenia (ogólnie bo temat
    jest bardziej obszerny)
    wynagrodzenie urlopowe może być nawet większe od normalnego bo wg ustawy do
    twojej stawki dodaje się średnią z poprzednich 3 miesięcy z premii
    ,nadgodzin i innych dodatkowych dodatków czyli jeżeli przez ostatnie 3
    miesiące miałeś duże premie (hi hi pewnie abstrakcja w dzisiejszych czasach
    jeżeli nie to zazdroszczę) lub nadgodziny to warto pomyśleć o długim
    urlopie

  • 3. Data: 2003-07-04 13:20:38
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz prosi się lekarz o 7 dniowe zwolnienia albo bierzemy urlop
    > wynagrodzenioe chorobowe to 80% normalnego wynagrodzenia (ogólnie bo temat

    Dzieki wielkie, wlasnie o taka informacje mi chodzilo ... coz ... 2 dni
    urlopu pewnie diabli wzieli :((

    pzdr
    wkg