PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjchac na Platforme Wiertnicza › Re: Wyjchac na Platforme Wiertnicza
    From: "Jaytee" <j...@j...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjchac na Platforme Wiertnicza
    Date: Mon, 30 Jun 2003 22:39:03 +0200

    > Bardzo chcialbym wyjechac na Morze Polnocne popracowac na platformie.
    > Studiuje informatyke wiec wydaje mi sie ze w wyuczonym odpada. Jestem
    jednak
    > gotow przejsc kursy doszkalajace (spawacz itp) jezeli to cokolwiek pomoze.

    Ja tez sie wybieram na platforme jak sie uda. Ale nie zalatwiam sobie tego
    sam tylko
    przez znajomego ktory ma znajomego ktory pracuje na platformach.
    Takze w sumie tym razem moze juz wypalic (wczesniej tez sie staralem ale po
    dwoch
    nieudanych podejsciach zrezygnowalem).

    Musisz miec swiadomosc tego ze praca jest ciezka. Pracuje sie 24 godziny
    bez przerwy
    pozniej sa 24 godziny wypoczynku, chyba ze... chyba ze jest praca.
    Z tego co slyszalem to czesto tyra sie po dwie, trzy doby.
    Pozatym jako ze jestes Polakiem to musisz byc gotowy na to ze beda Ci placic
    polowe
    mniej niz zaplacili by innemu fizycznemu za te sama prace.
    Tak to juz jest ze nas gorzej niz murzynow traktuja.

    Aha! Tak bez doswiadczenia paroletniego na statkach, bez odpowiednich
    certyfikatow
    szkolen itp. itd. to zapomnij o pracy na umowe. Pierwszy rok tyra sie na
    czarno, dopiero
    pozniej jesli sie wytrzyma i bedzie dalej chcialo pracowac to podpisuja
    umowy.
    Takze generalnie jest to malo ciekawa praca, ale wiem jak to jest - kusi
    dobra placa :-)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia!

    Jaytee