PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca oferowana, dziwne zwyczaje

  • 21. Data: 2002-09-20 20:20:13
    Temat: Odp: Praca oferowana, dziwne zwyczaje
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Seco <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amfrpj$eii$...@a...dialog.net.pl...

    > tak, oczywiscie
    > dzieki za konstruktywne uwagi i wogole...
    >

    > ale
    > w czasach gdy o prace tak ciezko
    > baza takich ogloszen moze miec ( i ma ) duza watrosc
    > a skad wiadomo ze np co niektore ogloszenia moga ukazywac sie
    > dopiero po kilku dniach od faktycznego wyslania na grupe
    >
    > fajnie jest moderowac taka grupe

    uwagi kieruj do jednego z naszych wspoldyskutantow ;)

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 22. Data: 2002-09-20 20:22:50
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amf0mg$akk$...@f...acn.pl...
> [...]
    > Wiekszosc ogloszen pochodzi z darmowych kont
    > Nie rozumiem tego fenomenu, nawet firmy ktore zajmuja sie IT
    > wysylaja oferty z darmowych domen,
    > O co chodzi, jakas nowa moda, czy boja sie wyslac z domeny firmowej,
    > a moze wiekszosc tych ogloszen to nie ogloszenia o prace a badanie
    rynku...

    > Jak dla mnie ogloszenia wysylane z darmowych domen sa smieszne,
    > rozumiem jeszcze jak firma nie ma wlasnej domeny, (zadkosc)
    > ale jak sie widzi w naglowku posta komp z jakiejs firmy
    > a adres jest jako skrzynka np. w wp.pl...
    > to dobrze to tej firmie raczej nie swiadczy

    do innych (podanych juz wczesniej) powodow dodalbym - czy lubisz,
    jak Ci jeszcze pol roku po ogloszeniu splywaja CV i glupawe listy,
    dzwonia telefony i przychodza natretni interesanci?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 23. Data: 2002-09-20 20:25:04
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kasik <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amf7lh$m2i$...@n...tpi.pl...

    > Fakt też to zauważyłam.
    > A tak na marginesie to czy ktoś przez forum p.praca.oferowana znalazł
    prace?
    > pozdr.

    Znalazla.
    Moja malzonka.
    Jak najbardziej w zawodzie (programista www).

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 24. Data: 2002-09-20 22:54:03
    Temat: Re: OT A ty kto?
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    PT wrote:

> [...]
    >
    > szkoda servera, szkoda lacza. niech sie onet, wp tym
    > bawi.takie moze byc calkiem dobre wytlumaczenie.
    >
    > Większo?›Ä‡ firm nie posiada w?‚asnego serwera. Nie jest po prostu
    > ekonomicznie uzasadnione utrzymywanie serwera dla jednego lub kilku
    > u? 1/4 ytkownik??w. Znacznie ta?„sze jest: zlecenie tego swojemu dostawcy
    > internetu, kt??ry na jednym serwerze obs?‚uguje pocztę tysięcy
    > u? 1/4 ytkownik??w (nie mając problem??w z odrzucaniem itp) lub u? 1/4 ywanie
    > kont na darmowych serwisach.
    > Niusy, Znaki narodowe, Pogaduszki, Eksplorator Nius??w, Filtr Nius??w,

    Kromek Turlanek II czy PLONK bis?

  • 25. Data: 2002-09-21 02:51:21
    Od: " Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Uzytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisal w
    wiadomosci news:3D8BA70B.22C8CE0F@i7.com.pl...

    (cytat z HTMLu)

    > Kromek Turlanek II czy PLONK bis?

    Tak, napisal Bonik kujany we wlasnej niepozadanej osobie...

    --
    Y.

  • 26. Data: 2002-09-21 09:36:32
    Temat: Re: bajeczki
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Bzdura. Klient wysyłający przesyłkę utyka na etapie przesyłania serwerowi
    > odbiorcĂłw.
    > Nawet gdyby nie utykał, serwer nie przetwarzałby jej.

    a to Ci sie tylko wydaje. Wiele programow pocztowych odbiera wszystko co sie
    mu przysle i dopiero potem w razie potrzeby umieszcza w /dev/null
    a to po to, zeby nie mozna bylo stwierdzic jakie konta sa a jakich nie ma
    na danym serverze.
    Czasy kiedy EXPN dzialalo na kazdym SMTP-serverze minely juz niestety dawno :(
    czasy kiedy po RCPT TO: .... otrzymywalo sie cos innego niz OK tez powoli
    mijaja... raczej program odbiorczy po przemieleniu wiadomosci odsyla ja
    na adres nadawcy z adnotacja o niedostarczeniu i powodzie niedostarczenia.
    Wszystko zeby utrudnic zycie automatom zbierajacym adresy dla spamerow.

    a co do kont firowych na zewnetrznych komercyjnych serverach utrzymujacych
    wiele domen - tym bardziej trzeba chronic te konta, bo zwykle sa jakies
    ograniczenia na takie ,,zewnetrzne'' skrzynki nawet te komercyjne, i w takim
    wypadku juz aliasowanie kont jest klopotliwe - dodatkowe konta = dodatkowe
    oplaty...
    no i wiedza o aliasowaiu, dodatkowych kontach nie jest taka powszechna ;-)
    prosciej zalozyc gdziestam konto, zrobic rekrutacje i zapomniec o koncie.

    Aczkolwiek tez wolalbym, zeby pracodawcy szukajacy pracownikow
    podpisywali sie ,,norlanie'' i w sposob pelny...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 27. Data: 2002-09-22 21:47:40
    Temat: Re: Praca oferowana, dziwne zwyczaje
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@i...com.pl>

    > A tak na marginesie to czy ktoś przez forum p.praca.oferowana znalazł
    prace?

    Ja znalazłem. I to dwie.

    Wojtek

  • 28. Data: 2002-09-23 06:48:55
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    > bo poczta wysylana na prawdziwa domene dochodzi do nich i dopiero ich
    > server bez sensu ja musi przetwazac i odrzucac.
    > szkoda servera, szkoda lacza. niech sie onet, wp tym bawi.
    > takie moze byc calkiem dobre wytlumaczenie.

    A ja myślę, że wszystko co mówicie to jedna wielka bzdura. Były wakacje i
    kolesie się nudzili i chcieli sobie sprawdzić rynek. Czemu teraz nie ma tych
    ogłoszeń. Na wakacje codziennie były tego typu ogłoszenia. Teraz jakoś ich
    nie widzę. Po prostu dzieci wzięły się do nauki. :P

    Kudłaty

  • 29. Data: 2002-09-23 08:01:25
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    On 20/9/02 7:22 PM, in article amflgi$3b1$...@o...ict.pwr.wroc.pl, "Roman
    Kubik" <r...@p...com.pl> wrote:

> [...]
    > bez sensu ja musi przetwazac i odrzucac.
    > szkoda servera, szkoda lacza. niech sie onet, wp tym bawi.
    > takie moze byc calkiem dobre wytlumaczenie.

    Wiesz, zawsze myslalem, ze po to jest serwer... Zeby przetwarzac i
    oczekiwana poczte dostarczac a niechciana odrzucac. Ale ja sie moge nie
    znac...

    MM

  • 30. Data: 2002-09-23 15:08:02
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > ogłoszeń. Na wakacje codziennie były tego typu ogłoszenia. Teraz jakoś ich
    > nie widzę. Po prostu dzieci wzięły się do nauki. :P

    nie ma ich juz, bo w chwili kiedy zorbilo sie ich wiecej niz kilka dziennie
    z tymi samymi literowkami a innymi branzami sklepu przestalem puszczac
    oferty zrobienia sklepu internetowego nadane z darmowych kont.

    ot caly sekret. teraz przychodzi ich troche mniej, ale dochodzi wciaz mniej
    wiecej zero. Niedlugo byc moze zacznal sie pojawiac. Moze w koncu kilka
    z nich to prawdziwe oferty...

    pozdrawiam

    romekk [vel moderator p.p.o.]