PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracodawca a odprowadzanie skladek do ZUS

  • 1. Data: 2002-09-20 09:05:47
    Temat: Pracodawca a odprowadzanie skladek do ZUS
    Od: "Xar" <r...@p...fm>

    Witam serdecznie,

    Mam problem (a wlasciwie moja mama).
    Pracowala przez prawie 3 lata w pewnej firmie w Warszawie. Teraz sama sie
    zwolnila i do nowej pracy potrzebuje od dawnego pracodawcy RMUA, ale
    pracodawca nie chce jej wystawic. Przez te 3 lata mowili jej ze odprowadzaja
    skladku do ZUS ale teraz nie chca wystawic zadnego dokumentu
    potwierdzajacego. Co mozna w takiej sytuacji zrobic ?
    W jaki sposob mozna zmusic bylego pracodawce do jej wystawienia ?

    Bardzo dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2002-09-20 10:51:57
    Temat: Re: Pracodawca a odprowadzanie skladek do ZUS
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Xar <r...@p...fm> wrote:

    > W jaki sposob mozna zmusic bylego pracodawce do jej wystawienia ?

    PIP.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-09-20 11:04:54
    Od: "Xar" <r...@p...fm>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > PIP.

    mozna jasniej ?

    Pozdr
    Robert

  • 4. Data: 2002-09-20 13:49:14
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "Xar" <r...@p...fm> wrote in message news:amev8m$ju7$1@news2.tpi.pl...

> [...]

    Panstwowa Inspekcja Pracy ...

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2002-09-20 13:51:38
    Od: "MB" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Xar" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > mozna jasniej ?

    Panstwowa Inspekcja Pracy

  • 6. Data: 2002-09-23 08:27:39
    Od: b...@p...onet.pl

    > Panstwowa Inspekcja Pracy ...
    >
    > --

    Mylicie się, kochani.
    PIP _nie zajmuje się_ ZUS-em. Nawet wisi tam duża kartka z informacją na ten
    temat :))
    Ste