PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?

  • 1. Data: 2003-10-30 07:21:51
    Temat: Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?
    Od: "Edyta" <e...@p...pl>

    Przedstawię moją sytuację:
    od 01.2002 do 07.2003 prowadziłam działalność gopodarczą,
    od 07.003 do 09.2003 byłam zatrudniona na okres próbny (czs określony) w
    firmie handlowej,
    w 10.2003 zarejestrowałam się w UP jako bezrobotna i w listopadzie mam
    odebrać pierwszy zasiłek.
    Obecnie mam możliwość zatrudnienie się na okres próbny (3 miesiące, czas
    określony).

    Czy w przypadku nie przedłużenia umowy z przyszłym pracodawcą będzie mi się
    należał zasiłek dla bezrobotnych (w lutym 2004)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Edyta.
    e...@p...pl

  • 2. Data: 2003-10-30 10:36:29
    Temat: Re: Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Teq <z...@p...onet.pl> wrote:
    > pl.praca.dyskusje

    A to niby jaka grupa?

  • 3. Data: 2003-10-30 12:16:35
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bnqpjl$ij5$1@news.onet.pl...

    > A to niby jaka grupa?

    ROTFL

    oczywiscie sie zgapilem bo czytalem akurat pl.sci.biologia ;((

    Cancel polecial

    Teq

  • 4. Data: 2003-10-30 13:18:16
    Temat: Odp: Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik Edyta <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnqe6e$392$...@n...lublin.pl...
> [...]
    się
    > należał zasiłek dla bezrobotnych (w lutym 2004)?

    jezeli pup przyznal Ci prawo do zasilku a z tego co piszesz wynika ze tak to
    po podjeciu pracy na okres krotszy niz 365 dni powracasz na uzupelnienie
    starego zasilku. czyli jak sie zarejestrujesz w lutym 2004 to dostaniesz
    zasilke na okres skrocony o okres pobierania zasilku przed podjeciem pracy.
    warunek jeden i podstawowy musisz sie zarejestrowac w pup max 7 dni po
    zakonczonej pracy. jezeli przepracujesz wiecej jak 365 dni otrzymasz prawo
    do nowego zasilku. panie powinny Ci to wszystko powiedziec jak bedziesz
    zglaszala podjecie pracy. bynajmniej u mnie tak robia. poza tym odsylam do
    ustawy o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu. dziennik zapomnialem
    ale napewno znajdziesz ja na www.mpips.gov.pl

    Tomek

    t...@w...pl
    GG: 986254