PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaginiona oferta... Microsoftu

  • 1. Data: 2003-10-29 18:26:34
    Temat: Zaginiona oferta... Microsoftu
    Od: "PW" <u...@o...pl>

    Witam...

    Kilka dni temu natknąłem sie gdzies na ofertę pracy w Microsofcie dla
    inżyniera od systemów Windows (chyba). Chciałem dzisiaj wysłać zgłoszenie
    tylko... nie mogę tej oferty nigdzie znaleźć. Czy może mi ktos pomóc ?? Będę
    wdzięczny...

    --
    Paweł
    GG : 280489

  • 2. Data: 2003-10-29 19:12:06
    Temat: Re: Zaginiona oferta... Microsoftu
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PW" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inżyniera od systemów Windows (chyba). Chciałem dzisiaj wysłać zgłoszenie
    > tylko... nie mogę tej oferty nigdzie znaleźć. Czy może mi ktos pomóc ??

    W poniedzialkowej wyborczej byla, w wiadomym dodatku.
    No i na stronach MS tez powinienes znalezc.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-10-30 07:36:39

    Dnia 2003-10-29 19:26, Użytkownik PW napisał:
> [...]
    > tylko... nie mogę tej oferty nigdzie znaleźć. Czy może mi ktos pomóc ?? Będę

    Tu jest:
    http://praca.hrk.pl/common/advert_templates/kp.asp?i
    dA=43557&openerc=1

    --