PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dostane zasilek dla bezrobotnych? › Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?
    From: "Edyta" <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?
    Date: Thu, 30 Oct 2003 08:21:51 +0100

    Przedstawię moją sytuację:
    od 01.2002 do 07.2003 prowadziłam działalność gopodarczą,
    od 07.003 do 09.2003 byłam zatrudniona na okres próbny (czs określony) w
    firmie handlowej,
    w 10.2003 zarejestrowałam się w UP jako bezrobotna i w listopadzie mam
    odebrać pierwszy zasiłek.
    Obecnie mam możliwość zatrudnienie się na okres próbny (3 miesiące, czas
    określony).

    Czy w przypadku nie przedłużenia umowy z przyszłym pracodawcą będzie mi się
    należał zasiłek dla bezrobotnych (w lutym 2004)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Edyta.
    e...@p...pl