PracaGrupypl.praca.dyskusje › KFC

  • 1. Data: 2003-10-30 11:51:58
    Temat: KFC
    Od: "Wojti" <t...@t...pl>

    Idę na rozmowę do KFC na kierownika zmiany.Jakich pytań mogę sie spodziewać
    oraz wiadomo za ile?Z góry dziękuje za wszelkie informacje
    Pozdrawiam
    Wojti

  • 2. Data: 2003-10-30 11:56:28
    Temat: Re: KFC
    Od: Gilbert <g...@o...pl>

    Wojti napisał(a):

    > Idę na rozmowę do KFC na kierownika zmiany.Jakich pytań mogę sie spodziewać

    Jeśli przy rozmowie będzie obecny jakiś angielskojęzyczny menadżer,
    spodziewaj się pytania: "Are you chicken?".

    --
    _ __,;;;/ Gilbert
    ,;( )_, )-\| _________________________________

  • 3. Data: 2003-10-30 12:57:06
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    "Gilbert" <g...@o...pl> wrote in message

    > Jeśli przy rozmowie będzie obecny jakiś angielskojęzyczny menadżer,
    > spodziewaj się pytania: "Are you chicken?".

    And You have to answer "Yes, of course!"

  • 4. Data: 2003-10-30 19:26:05
    Od: wojtek <t...@w...myrealbox.com>

    Użytkownik Wojti napisał:
    > Idę na rozmowę do KFC na kierownika zmiany.Jakich pytań mogę sie spodziewać
    > oraz wiadomo za ile?Z góry dziękuje za wszelkie informacje

    powinieneś wiedzieć że pułkownik Sanders już nie żyje

  • 5. Data: 2003-10-30 20:41:35
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to>

    wojtek napisał(a):

    > powinieneś wiedzieć że pułkownik Sanders już nie żyje

    rotfl

    Marek A. Czepil

  • 6. Data: 2003-10-31 01:38:38
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wojtek" <t...@w...myrealbox.com> napisał w wiadomości

    > powinieneś wiedzieć że pułkownik Sanders już nie żyje

    Otruł się longerem.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki