PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dostane zasilek dla bezrobotnych? › Odp: Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?
    From: "Tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Czy dostane zasilek dla bezrobotnych?
    Date: Thu, 30 Oct 2003 14:18:16 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@dial-1402.elblag.dialog.net.pl

    Użytkownik Edyta <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnqe6e$392$...@n...lublin.pl...
    > Przedstawię moją sytuację:
    > od 01.2002 do 07.2003 prowadziłam działalność gopodarczą,
    > od 07.003 do 09.2003 byłam zatrudniona na okres próbny (czs określony) w
    > firmie handlowej,
    > w 10.2003 zarejestrowałam się w UP jako bezrobotna i w listopadzie mam
    > odebrać pierwszy zasiłek.
    > Obecnie mam możliwość zatrudnienie się na okres próbny (3 miesiące, czas
    > określony).
    >
    > Czy w przypadku nie przedłużenia umowy z przyszłym pracodawcą będzie mi
    się
    > należał zasiłek dla bezrobotnych (w lutym 2004)?

    jezeli pup przyznal Ci prawo do zasilku a z tego co piszesz wynika ze tak to
    po podjeciu pracy na okres krotszy niz 365 dni powracasz na uzupelnienie
    starego zasilku. czyli jak sie zarejestrujesz w lutym 2004 to dostaniesz
    zasilke na okres skrocony o okres pobierania zasilku przed podjeciem pracy.
    warunek jeden i podstawowy musisz sie zarejestrowac w pup max 7 dni po
    zakonczonej pracy. jezeli przepracujesz wiecej jak 365 dni otrzymasz prawo
    do nowego zasilku. panie powinny Ci to wszystko powiedziec jak bedziesz
    zglaszala podjecie pracy. bynajmniej u mnie tak robia. poza tym odsylam do
    ustawy o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu. dziennik zapomnialem
    ale napewno znajdziesz ja na www.mpips.gov.pl

    Tomek

    t...@w...pl
    GG: 986254