PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aaaby.pl - powiadamianie - nowe ogloszenia

  • 1. Data: 2003-10-30 00:40:26
    Temat: Aaaby.pl - powiadamianie - nowe ogloszenia
    Od: "Marsiuu" <m...@S...onet.pl>

    Witajcie,

    Zaprenumerowałem sobie powiadamianie mejlem w Aaaby.pl, z którego dostaje
    mejle o treści:

    "Mamy dobre wiadomości! W serwisie Aaaby.pl pojawiły się nowe ogłoszenia
    spełniające Twoje kryteria.
    Oto wyniki przeszukiwania serwisu ogłoszeniowego z dnia 2003-10-29 22:18

    Do Twojego zapytania zatytułowanego "Moje" dopasowaliśmy nowe ogłoszenia
    (24).
    Aby obejrzeć ogłoszenia, kliknij:
    http://www.aaaby.pl/pamZap.do?oper=load&value(yy)=14
    674&dod=200310282217"

    Nie wiem czemu, ale zawsze kiedy otiweram powyzszy link, to jako nowe
    pojawiaja mi sie ogloszenia, ktore juz widzialem wczesniej, no i za kazdym
    razem musze dokladnie przejrzec, zeby wylowic prawdziwie nowe. Czy Wy macie
    tak samo?

    pozdrawiam
    mariusz

  • 2. Data: 2003-10-30 08:06:43
    Temat: Re: Aaaby.pl - powiadamianie - nowe ogloszenia
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Marsiuu wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Zaprenumerowa?em sobie powiadamianie mejlem w Aaaby.pl, z którego dostaje
    > mejle o tre?ci:
    >
    > "Mamy dobre wiadomo?ci! W serwisie Aaaby.pl pojawi?y si? nowe og?oszenia
    > spe?niaj?ce Twoje kryteria.
    > Oto wyniki przeszukiwania serwisu og?oszeniowego z dnia 2003-10-29 22:18
    >
    > Do Twojego zapytania zatytu?owanego "Moje" dopasowali?my nowe og?oszenia
    > (24).
    > Aby obejrzeae og?oszenia, kliknij:
    > http://www.aaaby.pl/pamZap.do?oper=load&value(yy)=14
    674&dod=200310282217"

> [...]
    moze zamiast tutaj pisac, wyslij informacje adminom tego serwisu...
    m.

  • 3. Data: 2003-10-30 22:29:35
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    ustaw sobie te powiadomienia, żeby przychodziły tylko z bieżącego dnia i
    będziesz miał po kłopocie. w tej chwili masz ustawione z dnia bieżącego i
    poprzedniego.
    i na marginesie - wiele firm poszukujących pracowników wystawia ogłoszenia w
    jakimś cyklu, np. tygodniowym. Może stąd ci się wydaje że to jest dokładnie
    to samo i z tego samego dnia

    pzdr
    gromax