PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG - wyliczenie zyskow

  • 31. Data: 2007-08-09 09:46:13
    Temat: Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Kredytowe czy Visa Elektron ?

    Visa Electron też może być kartą kredytową (np. pomarańczowa karta ING,
    karta Euro<26 mBanku). Jeśli chodzi o to, czy Classic, czy nie, to różnie
    z tym bywa. Ja dostałem Classica bez zaświadczeń w mBanku. Z tego co wiem,
    to kumplowi się udała taka sztuka w City. Znam też przypadek z ING.

    Oczywiście przesadziłem z tym "większość", ale uzyskać kredytówkę bez
    zaświadczeń jest dzisiaj dużo łatwiej niż kiedyś. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2007-08-10 11:54:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 08 Aug 2007 08:49:41 +0200, Wojciech Bańcer napisał(a):

    > No i warto zauważyć, że nie wszystkie banki są takie elastyczne. BZWBK
    > przykładowo - nie jest. Za parę dni się dowiem jak z tym w Multibanku
    > jest.

    Nie musisz się dowiadywać osobiście - nie jest :).

    p. m.

  • 33. Data: 2007-08-10 12:02:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 05:15:27 -0700, damian.nogiec napisał(a):

    > Dziekuje najuprzejmiej. O takie cos mi chodzilo. Wyglada na to, ze przy
    > fakturze wielkosci 3000 netto, mozna osiagnac zysk gora 1600-1800 pln.
    > Kicha jednym slowem.

    Do tego dolicz fakt, że po jakimś czasie będziesz miał powyżej uszu
    własnoręcznego rozliczania się[1] (a zwłaszcza jak będziesz VATowcem), i
    zdecydujesz się na przekazanie spraw księgowych profesjonaliście: w
    zależności od miejsca zamieszkania od 100 do 200zł.

    Potem po jakimś czasie zobaczysz że zrobił ci nieziemski burdel w
    papierach, zorientujesz się że w pewnych kwestiach wiesz od niego więcej *
    (i lepiej) i zdecydujesz się na kogoś bardziej profesjonalnego - koszt
    200-400zł.

    p. m.
    [1] - u mnie ten czas przyszedł kiedy było wielkie zamieszanie związane z
    popsutą nowelizacją rozporządzenia o kasach fiskalnych. Eksperci gazetowi
    i grupowi podzielili się na 2 obozy w kwestii czy DG rozpoczęte w
    poprzednim roku powinny założyć kasę od 1 stycznia 2006 bez względu na
    przychód, znowu obóz tych co twierdzili że powinni podzielili się na 2
    podobozy w kwestii co z tym fantem teraz robić, a na sam koniec wygrał
    obóz tych co twierdzili że nie trzeba ;). Wot taka rozrywka gratis dla.
    Ja stwierdziłem że taką rozrywkę wolę zrzucić na czyjąś głowę (mimo że
    ciągle na moją odpowiedzialność :( )

  • 34. Data: 2007-08-10 17:40:03
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Nie musisz się dowiadywać osobiście - nie jest :).

    Żyję złudną nadzieją, że jednak jest. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2007-08-10 20:19:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 19:40:03 +0200, Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Żyję złudną nadzieją, że jednak jest. ;)

    Miałem (ciągle mam, ale już mniej intensywnie) do czynienia z tym
    bankiem, i odnoszę wrażenie że ich procedury każą na każde pytanie
    odpowiedzieć "zaświadczenie o dochodach", potem dopiero zastanowić się
    nad treścią pytania, a potem dodać "z pieczątką". :)

    Ale być może to się już zmieniło.

    p. m.

  • 36. Data: 2007-08-11 10:17:11
    Temat: [OT] Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Wojciech Bańcer wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiście przesadziłem z tym "większość", ale uzyskać kredytówkę bez
    > zaświadczeń jest dzisiaj dużo łatwiej niż kiedyś. :)

    Przepraszam za OT, ale mam pytanie, na ktore moze znasz odpowiedz. Czy
    PL ma jakis osobny system kart kredytowych, ktory nie jest podlaczony do
    reszty swiata? Probujac placic online karta za niektore uslugi - np. w
    home.pl - zetknelam sie z nie rozpoznawaniem mojej, a jest to normalna
    Visa, ktora bez problemu place w Amazonie i innych sklepach
    internetowych. W home.pl wymagaja przy placeniu karta podania adresu, w
    ktorym jest wymuszony np. polski format kodu pocztowego. To osobiste
    dziwactwo home.pl i innych, czy jakas niezalezna od nich niekompatybilnosc?

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 37. Data: 2007-08-11 10:45:09
    Temat: Re: [OT] Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Immona wrote:
> [...]
    > ktorym jest wymuszony np. polski format kodu pocztowego. To osobiste
    > dziwactwo home.pl i innych, czy jakas niezalezna od nich niekompatybilnosc?

    W Polsce jest taki sam system jak w innych krajach.
    Sam mieszkam za granicą i mam zagraniczną kartę kredytową i w dodatku
    płaciłem w home.pl wczoraj wieczorem. Nie miałem żadnych problemów, a
    mój kod pocztowy nijak ma się do polskiego wzoru - "7".
    Ostatecznie, jak masz problem tylko z kodem pocztowym to go pomiń albo
    wpisz jakiś zmyślony. Ich system komputerowy i tak powinien porównać
    tylko numer, datę ważności i imię i nazwisko posiadacza karty, albo
    tylko numer i datę. Nie ma dobrej metody porównywania adresu - czy się
    zgadza. Nazwę ulicy na której teraz mieszkam możnaby zapisać na co
    najmniej 10 różnych sposobów, a taki system musiałby jeszcze uwzględnić
    literówki.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski

  • 38. Data: 2007-08-11 19:02:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 9 Aug 2007 08:03:05 +0000 (UTC), futszaK <f...@g...com>
    wrote:

    >Koszty jednorazowe:
    >- założenie DG - 100zł
    >- zrobienie się VATowcem - 200zł
    >- pieczatka - 50zł
    [...]
    >Reszta kosztów stałych w zasadzie pomijalna, chyba że zachce Ci się
    >założyć konto gospodarcze w Banku Spółdzielczym albo inne nieuzasadnione
    >koszty.
    Pieczatka jest rowniez kosztem nieuzasadnionym :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 39. Data: 2007-08-12 06:00:12
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 11 Aug 2007 21:02:45 +0200, WAM wrote:

    > Pieczatka jest rowniez kosztem nieuzasadnionym :)

    ale jednorazowym a nie stałym

    -----
    futszaK
    0601061867
    Odkad Fenicjanie wymyslili pieniadze,okazywanie
    wdziecznosci stalo sie stosunkowo proste

  • 40. Data: 2007-08-13 07:14:18
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    [...]

> [...]
    > ktorym jest wymuszony np. polski format kodu pocztowego. To osobiste
    > dziwactwo home.pl i innych, czy jakas niezalezna od nich niekompatybilnosc?

    Home.pl nie autoryzuje kart bezpośrednio. W Polsce większość autoryzacji
    internetowych dokonuje Polcard lub Ecard. Formularz z kodem pocztowym
    ma zdaje się właśnie Polcard - także to raczej osobiste dziwactwo
    Polcardu czy innego akceptanta.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl