PracaGrupypl.praca.dyskusje › ubezpieczenie zdrowotne po ustaniu umowy o prace

  • 1. Data: 2007-08-06 18:40:04
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne po ustaniu umowy o prace
    Od: "K.M.C." <k...@N...NIEgazeta.pl>

    Witam serdecznie,
    mam pytanie do sznownego gremium. 16 lipca rozwiązaliśmy z pracodawca
    umowe o prace, pech chciał, że musze skorzystać z usług lekarzy i w
    związku z tym mam pytanie, czy nadal obowiązuje mnie ubezpieczenie
    zdrowotne? Jeśli tak to przez jaki okres czasu? Mam nadzieje, że nie
    bede zmuszony zarejestrrować się w PUP-ie ;-)

    pozdrawiam
    --
    Krzysiek K.M.C.

  • 2. Data: 2007-08-06 18:47:10
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    K.M.C. nabazgrolił na ekranie:
> [...]
    > zdrowotne? Jeśli tak to przez jaki okres czasu? Mam nadzieje, że nie
    > bede zmuszony zarejestrrować się w PUP-ie ;-)

    Przez 30 dni, potem jest kilka wyjsć:
    1. umowa o pracę
    2. umowa zlecenie
    3. rejestracja w pup
    4. zgłoszenie do zdrowotnego przez członka rodziny
    5. samodzielne opłacanie ubezpiecznia zdrowotnego

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2007-08-06 19:09:05
    Od: "K.M.C." <k...@N...NIEgazeta.pl>

    Nikiel ;) napisał(a):

> [...]
    > 3. rejestracja w pup
    > 4. zgłoszenie do zdrowotnego przez członka rodziny
    > 5. samodzielne opłacanie ubezpiecznia zdrowotnego

    Bardzo dziekuje, o to mi właśnie chodziło :-) BTW Einstein miał rację :-)

    pozdrawiam

    --
    Krzysiek K.M.C.