PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca analityka

  • 1. Data: 2007-08-07 05:13:24
    Temat: praca analityka
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Witam
    szukam w pracy na stanowisku anlityka - kredytowego/finansowego (młodszego).
    Czy moze orientujecie sie jakie zarobki sa oferowane na takim stanowisku w
    W-wie dla osob poczatkujach bez doswiadczenia zawodowego?
    Słyszałem rożne opowiesci na temat zarobkow takich osob (co prawda osoby XX
    lat na stanowisku i bogate doswiadczenie).
    Macie moze jakies doswiadczenia (informacje) jakie stawki sa oferowane -
    sektor bankowy i pozabankowy? Ile "zaspiwewać" na rozmowie kwalifikacyjnej?
    moje doswiadczenie pod kier. analityka:
    - brak
    - studia mgr i podyplomowe kierunkowe (zblizone do w/w stanowiska)
    - kiluletnie doswiadczenie jako handlowiec

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-07 16:10:35
    Temat: Re: praca analityka
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Zdenio wrote:
> [...]
    > (młodszego). Czy moze orientujecie sie jakie zarobki sa oferowane na
    > takim stanowisku w W-wie dla osob poczatkujach bez doswiadczenia

    A jak ze znajomością Excela (zaawansowaną wraz z VBA) oraz Accessa ?
    Bo od tego też dużo zależy, wbrew pozorom praktyczna znajomość tychże
    jest nie tak znowu powszechna.

  • 3. Data: 2007-08-07 19:02:04
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    > A jak ze znajomością Excela (zaawansowaną wraz z VBA) oraz Accessa ?
    > Bo od tego też dużo zależy, wbrew pozorom praktyczna znajomość tychże
    > jest nie tak znowu powszechna.
    nie bede oklamywal ze super znam
    - exel - raczej jako podstawy+ - wyliczenia z tabelek itp. (bez VBA)
    - accesss - powiem tak - kiedys bylo na studiach i w szkole sredniem - czyli
    wiem co to jest a znajomosc.. "podstawy podstaw"

  • 4. Data: 2007-08-07 20:59:06
    Temat: Anal ityk?
    Od: "luzak" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Zdenio" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - brak
    > - studia mgr i podyplomowe kierunkowe (zblizone do w/w stanowiska)
    > - kiluletnie doswiadczenie jako handlowiec

    szukaj u gejów:)

  • 5. Data: 2007-08-08 05:22:53
    Temat: Re: Anal ityk?
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    > szukaj u gejów:)
    dzieki za rade ale wybiore inna droge kariery niz Ty
    :)))))