PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG - wyliczenie zyskow

  • 41. Data: 2007-08-13 17:18:44
    Temat: Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Miałem (ciągle mam, ale już mniej intensywnie) do czynienia z tym
    > bankiem, i odnoszę wrażenie że ich procedury każą na każde pytanie
    > odpowiedzieć "zaświadczenie o dochodach", potem dopiero zastanowić się
    > nad treścią pytania, a potem dodać "z pieczątką". :)
    >
    > Ale być może to się już zmieniło.

    No więc jestem mile zaskoczony. Zwiększyli mi limit kredytowy 14x, przy
    4-krotnie większych zadeklarowanych wpłatach. I nie musiałam żadnego
    zaświadczenia pokazywać, a na wniosku napisałem wprost źródło dochodów
    (um. o dzieło). :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2007-08-14 05:27:09
    Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>

    13.08.2007: Wojciech Bańcer wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^
    > zaświadczenia pokazywać, a na wniosku napisałem wprost źródło dochodów

    Czy to ja jestem niewyspany czy co u licha? :P

    --
    <http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
    <http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

  • 43. Data: 2007-08-14 07:42:03
    Temat: [OT]Re: DG - wyliczenie zyskow
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 14 Aug 2007 05:27:09 +0000, Mateusz Szczyrzyca napisał(a):
    [...]
    > ^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^
    >
    > Czy to ja jestem niewyspany czy co u licha? :P

    Może W.B. był niewyspany(/niewyspana :) )

    p. m.