PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 11. Data: 2008-06-23 18:39:32
    Temat: Re: Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:bfd9fe46-170a-4d9f-a065-4f2925dd9b31@a70g2000hs
    h.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > A więc złamanie regulaminu i nagana wraz z utratą premii? W razie
    > powtórki - dyscyplinarka?
    Niezbyt mądre dywagacje.
    Najpierw trzeba znać konkretne zapisy regulaminu pracy, a nie coś tam sobie
    zmyślać.
    A od kar porządkowych są procedury odwoławcze z sądem (tu kwestie dowodowe)
    włącznie.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-06-23 21:14:58
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    mihau pisze:

    > A więc złamanie regulaminu i nagana wraz z utratą premii? W razie
    > powtórki - dyscyplinarka?

    Akurat nie pale, ale jaki pracodawca w tych czasach zwolni polowe
    skladu? Tylko idiota.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 13. Data: 2008-06-23 23:23:40
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 23, 11:14 pm, keczerad <k...@p...fm> wrote:

    > Akurat nie pale, ale jaki pracodawca w tych czasach zwolni polowe
    > skladu? Tylko idiota.

    Od razu zwolni? Przecież napisałem jaki jest krok pierwszy.

    --
    mihau

  • 14. Data: 2008-06-24 05:39:23
    Od: venioo <v...@p...fm>

    keczerad pisze:
    > Akurat nie pale, ale jaki pracodawca w tych czasach zwolni polowe
    > skladu? Tylko idiota.

    Co za ciul zatrudnia polowe skladu palacego a potem im utrudnia palenie?

    --
    venioo

  • 15. Data: 2008-06-24 05:51:59
    Od: Robert Urbaniak <u...@u...home>

    W porze nader osobliwej, bo 2008-06-21 11:57, zjawił(a) się u mnie
    z/svc, z miejsca zarzucając mnie takimi oto pretensjami:

    > Pytanie zasadnicze. Jak ktoś pali co pół godziny i wychodzi na fajkę
    > na 10 minut to sam sobie policz ile czasu jest tracone. A w tym czasie
    > inni (niepalący) robią...

    Z autopsji - niepalący wychodzą w tym czasie na trwającą tyle samo przerwę.
    Robert Urbaniak****
    http://www.koteria.com http://www.last.fm/user/uerbe gg://4515266
    teraz: Sound off

  • 16. Data: 2008-06-24 10:52:47
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 24, 7:39 am, venioo <v...@p...fm> wrote:

    > Co za ciul zatrudnia polowe skladu palacego a potem im utrudnia palenie?

    Nie zatrudnia. Pyta na rozmowie czy kandydat pali, a potem z tego
    powodu też jest tutaj piętnowany.

    --
    mihau

  • 17. Data: 2008-06-24 11:58:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com mihau
    <m...@g...com> pisze:

    > Nie zatrudnia. Pyta na rozmowie czy kandydat pali, a potem z tego
    > powodu też jest tutaj piętnowany.
    Na takie pytanie odpowiada się: to moja sprawa.
    A w ogóle to art. 22^1 KP.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-06-24 14:17:27
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 24, 1:58 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Na takie pytanie odpowiada się: to moja sprawa.

    Na takie pytanie można też odpowiedzieć "pomidor", tylko pracodawca na
    podstawie tej odpowiedzi może podjąć decyzję o zatrudnieniu bądź nie.

    > A w ogóle to art. 22^1 KP.

    A więc gdy pracownik w czasie pracy pali papierosa, dodatkowo poza
    miejscem wyznaczonym do pracy, a pracodawca nie wyraził na to zgody,
    łamie tym samym przepisy KP. Dokładnie o tym piszę.

    --
    mihau

  • 19. Data: 2008-06-24 15:05:05
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    mihau pisze:

    > Na takie pytanie można też odpowiedzieć "pomidor", tylko pracodawca na
    > podstawie tej odpowiedzi może podjąć decyzję o zatrudnieniu bądź nie.

    Pracodowca nie powinien zadawac takiego pytania !

  • 20. Data: 2008-06-24 15:55:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > Na takie pytanie można też odpowiedzieć "pomidor",
    Albo: "wal się, frajerze".

    > tylko pracodawca na
    > podstawie tej odpowiedzi może podjąć decyzję o zatrudnieniu bądź nie.
    Prezentujesz tu mentalność niewolnika.
    Tę decyzję pracodawca może podjąć na podstawie dowolnego widzimisię.
    Istnieją osoby o cechach pozwalających im trawić czas na kombinowaniu jakby
    się przypodchlebić, spodobać na rozmowie kwalifikacyjnej, są zdolni do
    bardzo różnych rzeczy.
    Ale zostawmy szmaciarstwo.
    Chodzi o to, że pracodawca nie ma prawa takich pytań zadawać.

    > A więc gdy pracownik w czasie pracy pali papierosa, dodatkowo poza
    > miejscem wyznaczonym do pracy, a pracodawca nie wyraził na to zgody,
    > łamie tym samym przepisy KP.
    Które konkretnie?
    A jak sika albo, co gorsza, stolcuje poza wyznaczonym miejscem pracy, a
    pracodawca nie wyraził na to zgody to też?

    > Dokładnie o tym piszę.
    Chyba nie bardzo.

    --
    Jotte