PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy istnieje praca dla politologa?

  • 1. Data: 2008-06-21 10:17:57
    Temat: Czy istnieje praca dla politologa?
    Od: Kkk <n...@w...pl>

    Jestem tu nowy i zastanawiam się, czy istnieje możliwość pracy dla
    człowieka z tytułem magistra politologii?? Bo tracę już nadzieję.
    Akwizycja jest jakimś wyjściem-jak dla każdego. Ale chyba nie o to
    chodzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-21 11:11:56
    Temat: Re: Czy istnieje praca dla politologa?
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Kkk" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > człowieka z tytułem magistra politologii?? Bo tracę już nadzieję.
    > Akwizycja jest jakimś wyjściem-jak dla każdego. Ale chyba nie o to

    Oczywiście, że taka praca istnieje. To jest to zajęcie, które zapisałeś
    sobie w życiowym biznesplanie, gdy decydowałeś się na kierunek studiów.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-06-21 11:50:32
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    On Sat, 21 Jun 2008 03:17:57 -0700 (PDT), Kkk <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >człowieka z tytułem magistra politologii?? Bo tracę już nadzieję.
    >Akwizycja jest jakimś wyjściem-jak dla każdego. Ale chyba nie o to

    Witam.

    Stary nie chcę ciebie martwić, ale dla politologa to tylko dobra praca w
    Sejmie RP.

  • 4. Data: 2008-06-21 14:17:26
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > Stary nie chcę ciebie martwić, ale dla politologa to tylko dobra praca w
    > Sejmie RP.

    Chyba raczej dla prawnika. Politolodzy w Sejmie nie są potrzebni.

  • 5. Data: 2008-06-21 14:20:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com Kkk
    <n...@w...pl> pisze:

> [...]
    > człowieka z tytułem magistra politologii?? Bo tracę już nadzieję.
    > Akwizycja jest jakimś wyjściem-jak dla każdego. Ale chyba nie o to
    Może jakaś publicystyka? Dziennikarstwo polityczne?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-06-21 14:28:46
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 6/21/2008 1:11 PM, andreas wrote:
    > U?ytkownik "Kkk" <n...@w...pl> napisa^(3) w wiadomo?ci
    f.googlegroups.com...

    > Oczywi?cie, ?e taka praca istnieje. To jest to zaje^cie, które zapisa^(3)e?
    > sobie w ?yciowym biznesplanie, gdy decydowa^(3)e? sie^ na kierunek studiów.

    Moim zdaniem, sądząc po nicku 'KKK' i adresie nacional@cośtam, to kilka
    lat temu, kiedy kolega szedł studia politologiczne, była to bardzo dobry
    biznesplan pięknej kariery - co najmniej wicedyrektora departamentu, z
    perspektywami na sekretarza stanu w ministerstwie edukacji, or compatible.

    Nie jego wina, że w międzyczasie "przypadkowe społeczeństwo" wykopało
    politycznych patronów na śmietnik historii...

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

  • 7. Data: 2008-06-21 14:44:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3inm0$ilg$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    [cut]
    Vertret!
    Głupot nie gadać, czytnik skonfigurować!
    Zmienianie nicków nic nie da! :P

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-06-21 16:23:13
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 21, 12:17 pm, Kkk <n...@w...pl> wrote:

    > Jestem tu nowy i zastanawiam się, czy istnieje możliwość pracy dla
    > człowieka z tytułem magistra politologii??

    Wykładowca. W TESCO.

    BP, MSPANC :)

    --
    mihau

  • 9. Data: 2008-06-21 20:21:37
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    >
    > [cut]
    > Vertret!
    > Głupot nie gadać, czytnik skonfigurować!

    Nie chce mi się mieć osobnych ników na polskie i niemieckie grupy
    dyskusyjne.

    --
    andreas

  • 10. Data: 2008-07-04 19:39:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3jnti$7d8$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Nie chce mi się mieć osobnych ników na polskie i niemieckie grupy
    > dyskusyjne.
    To się AKA pisze, a nie kombinuje jak szczeniak.

    --
    Jotte