PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 41. Data: 2008-06-28 13:00:12
    Temat: Re: Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    venioo napisal(a):

    > Jaki efekt? Stojac przy nich pociagnalem jeszcze 2 razy do konca
    > papierosa i wyrzucilem niedopalek na tory. A palac nastepne poszedlem w
    > inny kat peronu - taki byl efekt.

    pomijając wątek dyskusji - powinieneś dostać mandat za zaśmiecanie.
    Gdzie się nie spojrzy to leżą pety, szczególnie na przystankach. To tak
    trudno kiepować do śmietnika? :(

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 42. Data: 2008-06-29 00:00:44
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Zbylut pisze:

    > pomijając wątek dyskusji - powinieneś dostać mandat za zaśmiecanie.
    > Gdzie się nie spojrzy to leżą pety, szczególnie na przystankach. To tak
    > trudno kiepować do śmietnika? :(

    No tez wlasnie o tym mowie: moglem sie pofatygofac 5 krokow do smietnika
    i tam wyrzucic, ale rzucilem na tory i nic mnie nie czekalo
    nieprzyjemnego. :| Dla mnie dobrze, ale fakt faktem, ze pozniej
    patrzylem czy nie ida :| Ale nie zniechecilo mnie to do palenia na peronie.

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://veni00.fotka.pl