PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2008-06-21 07:17:21
    Temat: Najbardziej kretyńskie pytanie na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Wiem, wiem, temat się przewijał już setki razy, ale to, co usłyszałem ostatnio
    na rozmowie w jednej z firm ubezpieczeniowych, rozwaliło mnie.
    Drugi etap, rozmowa z przyszłym przełożonym. Pytanie "Czy często robi pan sobie
    przerwy na papierosa". Nie wiem, co miał na myśli, ale stwierdziłem po prostu,
    że nie palę.

  • 2. Data: 2008-06-21 09:57:27
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 21 Jun 2008 09:17:21 +0200, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:

> [...]
    >przerwy na papierosa". Nie wiem, co miał na myśli, ale stwierdziłem po prostu,

    Pytanie zasadnicze. Jak ktoś pali co pół godziny i wychodzi na fajkę
    na 10 minut to sam sobie policz ile czasu jest tracone. A w tym czasie
    inni (niepalący) robią...

    --
    z/svc

  • 3. Data: 2008-06-21 11:20:05
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 21 Jun 2008 09:17:21 +0200, jaQbek napisał(a):

> [...]
    > przerwy na papierosa". Nie wiem, co miał na myśli, ale stwierdziłem po prostu,

    Już tu chyba raz pisałem, ale wątek wyjątkowo pasuje:

    "
    - pali pan?
    - nie
    - palił pan?
    - nie
    - będzie pan palił?
    "

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2008-06-21 16:24:20
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 21, 11:57 am, z/svc <z/svc@> wrote:

    > Pytanie zasadnicze. Jak ktoś pali co pół godziny i wychodzi na fajkę
    > na 10 minut to sam sobie policz ile czasu jest tracone. A w tym czasie
    > inni (niepalący) robią...

    Są firmy, w których miejsce do palenia znajduje się za drzwiami na
    kartę magnetyczną. A zapis z przeciągnięć kartą jest jednocześnie
    zapisem czasu pracy.

    --
    mihau

  • 5. Data: 2008-06-21 16:26:43
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    jaQbek pisze:
> [...]
    > Drugi etap, rozmowa z przyszłym przełożonym. Pytanie "Czy często robi
    > pan sobie przerwy na papierosa". Nie wiem, co miał na myśli, ale

    Ja bym się roześmiała:

    "Siedzi facet u dentysty. Dentysta dłubie mu w paszczęce dobre dwie
    godziny, a końca operacji nie widać. W końcu klient - korzystając z
    chwili wytchnienia kiedy dentysta sięgał po gaziki - odzywa się:
    - Może zrobimy przerwę na papierosa?
    - O.K.. - odparł dentysta. I wyrwał mu górną jedynkę."

    To pierwsze co mi przyszło na myśl po przeczytaniu pytania ;)

    --
    Nikiel ;)
    od niklu

  • 6. Data: 2008-06-21 18:30:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3i9tv$oed$1@inews.gazeta.pl jaQbek <j...@s...eu>
    pisze:

> [...]
    > Drugi etap, rozmowa z przyszłym przełożonym. Pytanie "Czy często robi
    > pan sobie przerwy na papierosa". Nie wiem, co miał na myśli, ale
    Przerwy w czym?

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-06-21 20:54:32
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 21 Jun 2008 09:24:20 -0700 (PDT), mihau napisał(a):

    > Są firmy, w których miejsce do palenia znajduje się za drzwiami na
    > kartę magnetyczną. A zapis z przeciągnięć kartą jest jednocześnie
    > zapisem czasu pracy.

    W ciemno strzelam, że pracownicy solidarnie zbierają się na takie palenie
    grupą, przy czym za każdym razem kartę odbije ktoś inny :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2008-06-23 11:42:01
    Od: MH <O...@h...org>

    Kapsel wrote:

    > W ciemno strzelam, że pracownicy solidarnie zbierają się na takie palenie
    > grupą, przy czym za każdym razem kartę odbije ktoś inny :D

    No to RFID w takim razie?

  • 9. Data: 2008-06-23 16:11:38
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 21, 10:54 pm, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

    > W ciemno strzelam, że pracownicy solidarnie zbierają się na takie palenie
    > grupą, przy czym za każdym razem kartę odbije ktoś inny :D

    A więc złamanie regulaminu i nagana wraz z utratą premii? W razie
    powtórki - dyscyplinarka?

    --
    mihau

  • 10. Data: 2008-06-23 17:20:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 23 Jun 2008 13:42:01 +0200, MH
    <O...@h...org> wrote:

    >No to RFID w takim razie?

    Wszczepione pod skórę, czy leżące przy biurkach? ;)
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356