PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nędzne standardy

  • 1. Data: 2008-06-20 00:38:59
    Temat: Nędzne standardy
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    Na 23 zweryfikowane oferty pracy na stanowiskach dyrektorskich we wszystkich
    przypadkach było wymagane posiadanie prawa jazdy i oczekiwana stosowna
    dyspozycyjność zaś tylko w jednym przypadku był do dyspozycji samochód
    służbowy z kierowcą. Nędza jakaś. Za komuny standard pracy dyrektora był
    wyższy...
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2008-06-20 04:52:55
    Temat: Re: Nędzne standardy
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stosowna dyspozycyjność zaś tylko w jednym przypadku był do dyspozycji
    > samochód służbowy z kierowcą. Nędza jakaś. Za komuny standard pracy

    Kwestia gustu. Ja wole współczesny standard pracy.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-06-20 05:41:48
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 20 Cze, 02:38, "Jackare" <1...@p...pl> wrote:
> [...]
    > dyspozycyjność zaś tylko w jednym przypadku był do dyspozycji samochód
    > służbowy z kierowcą. Nędza jakaś. Za komuny standard pracy dyrektora był

    jeszcze pozostaje pytanie - ile z owych stanowisk dyrektorskich bylo
    zakamuflowana oferta dla akwizytora.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2008-06-20 07:18:24
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Na 23 zweryfikowane oferty pracy na stanowiskach dyrektorskich
    A co, znowu się przebranżawiasz?

  • 5. Data: 2008-06-20 08:01:02
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > A co, znowu się przebranżawiasz?

    :)
    Na razie nie. Nigdy nie mówię nigdy :))

  • 6. Data: 2008-06-20 08:01:49
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    jeszcze pozostaje pytanie - ile z owych stanowisk dyrektorskich bylo
    zakamuflowana oferta dla akwizytora.

    na pierwszy rzut oka co najmniej 4
    --
    Jackare