PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław Junior Programista JAVA

  • 1. Data: 2008-06-19 15:47:25
    Temat: Wrocław Junior Programista JAVA
    Od: skib <s...@t...pl>

    Cześć

    Ile zarabia we Wrocławiu Junior Programista JAVA/J2EE bez doświadczenia
    zawodowego w java za to z dużym w php i innych jezykach ?

  • 2. Data: 2008-06-19 22:44:12
    Temat: Re: Wrocław Junior Programista JAVA
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    On Thu, 19 Jun 2008 17:47:25 +0200, skib wrote:

    > Cześć
    >
    > Ile zarabia we Wrocławiu Junior Programista JAVA/J2EE bez doświadczenia
    > zawodowego w java za to z dużym w php i innych jezykach ?

    Tyle co sprzątaczka na lottomacie z dużym doświadczeniem w sprzedaży
    marchewki.

    A tak poważnie to (IMO, i z "zasłyszanych" cyfr) nie mniej niż 2.5k netto
    --
    SOCAR

  • 3. Data: 2008-06-20 05:00:50
    Od: GL <w...@w...pl>

    SOCAR wrote:

    > Tyle co sprzątaczka na lottomacie z dużym doświadczeniem w sprzedaży
    > marchewki.
    >
    > A tak poważnie to (IMO, i z "zasłyszanych" cyfr) nie mniej niż 2.5k netto
    2.5k netto zl ?.
    Pracuje juz w drugiej firmie w Wrocku (ok. 30 programistow) i tyle to
    zarabiaja programista java ee z 5lat doswiadczenia. Bez doswiadczenia
    ok. 1.5k netto zl. Jest ich tu mnostwo, wiec pewnie nie ma problemu ze
    znalezieniem kogos za te 1.5knetto.

  • 4. Data: 2008-06-20 09:16:31
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    On Fri, 20 Jun 2008 07:00:50 +0200, GL wrote:

> [...]
    > zarabiaja programista java ee z 5lat doswiadczenia. Bez doswiadczenia
    > ok. 1.5k netto zl. Jest ich tu mnostwo, wiec pewnie nie ma problemu ze

    Może nie dawaj się wykorzystywać, więc ?

    --
    SOCAR

  • 5. Data: 2008-06-20 11:17:51
    Od: GL <w...@w...pl>

    SOCAR wrote:

    > Może nie dawaj się wykorzystywać, więc ?

    Ja nie jestem Junior Programista :).
    To co wedlug Ciebie ma zrobic mlody czlowiek po studiach jesli oferuja
    mu 1500zl i nigdzie wiecej we wrocku nie dostanie?

  • 6. Data: 2008-06-20 15:44:25
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    On Fri, 20 Jun 2008 13:17:51 +0200, GL wrote:

    > Ja nie jestem Junior Programista :).
    > To co wedlug Ciebie ma zrobic mlody czlowiek po studiach jesli oferuja
    > mu 1500zl i nigdzie wiecej we wrocku nie dostanie?

    Dalej szukać. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie sytuacji w której
    _programista_ Java zabia mniej więcej tyle co telemarketer itp. Na obecnym
    rynku, pomimo częściowego "przesytu" programistów popularnych języków
    programowania jest nadal bardzo dużo opcji zatrudnienia w którym pensja nie
    jest tak śmiesznie niska.

    1500n można "wziąć" jeżeli jest się rzeczywiście zdesperowanym, było się na
    kilkunastu rozmowach i nie widać szans. Ale (IMO!) jest to przypadek
    ekstremalnie skrajny.

    --
    SOCAR